HP השיקה פתרון אופטימיזציה חדש עבור VMware vSphere 5

הפתרון כולל תכונות, חידושים ארכיטקטוניים ושירותים אשר נועדו למנוע את מורכבות הווירטואליזציה, לבצע איחוד תשתיות ולשפר את הביצועים ● פול מילר, סגן נשיא ב-HP: "הווירטואליזציה הפכה להיות מיינסטרים עבור הלקוחות, אבל יש מכשולים בדרך לפריסה רחבה" ● גארי גרין, סגן נשיא ב-VMware: "החברות זקוקות לפתרונות המאפשרים להם לנוע מתשתיות בדידות וסגורות, לבריכות של משאבים טכנולוגיים"

27/10/2011 16:41

HP הכריזה על VirtualSystem – פתרון אופטימיזציה חדש עבור VMware vSphere 5, שנועד לסייע לארגונים בהקמת תשתית וירטואליזציה המזרזת הטמעות ומספקת תשתית למיחשוב ענן. את ההכרזה ערכה החברה במסגרת כנס VMworld 2011 שערכה VMware בקופנהגן, דנמרק.

על פי HP, המורכבות בעולם הטכנולוגיה, הנובעת מקצב אימוץ מהיר של פתרונות וירטואליים הולכת וגוברת. ארכיטקטורות רשת רבת שכבות המשתרעת וירטואלית, אחסון בעל יכולות גמישות, עומסי עבודה בלתי צפויים וחששות אבטחה וביטחון, הגדילו כולם את המורכבות והגבילו את היכולות להרחיב את הפריסה. כדי לסייע לארגונים גדולים ובינוניים לטפל באתגרים אלה, מציעה HP את פלטפורמת ה-HP VirtualSystem עבור VMware, אשר כוללת פתרונות וירטואליזציה של HP ברשת, יכולות אחסון אחוד, שרתי HP BladeSystem ותוכנת HP Insight. הפתרון כולל בנוסף גם שירותי ההתקנה.

HP VirtualSystem נבנה על בסיס תפיסת התשתיות האחודות של HP והוא כולל תכונות, חידושים ארכיטקטוניים ושירותים אשר נועדו למנוע את מורכבות הווירטואליזציה, לבצע איחוד תשתיות ולשפר את הביצועים.

"הווירטואליזציה הפכה להיות מיינסטרים עבור הלקוחות, אבל יש מכשולים בדרך לפריסה רחבה", אמר פול מילר, סגן נשיא מערכות ופתרונות בחטיבת המוצרים העסקיים של HP העולמית. "באמצעות HP VirtualSystem עבור VMware, לקוחות יכולים לפשט ולשדרג את הפריסות הווירטואליות שלהם ובכך לספק נתיב ברור לענן".

הביתן המרכזי של HP בתערוכת VMworld 2011. צילום: פלי הנמר

לדברי גארי גרין, סגן נשיא לשותפויות גלובליות ב-VMware, "החברות זקוקות לפתרונות המאפשרים להם לנוע מתשתיות בדידות וסגורות, לבריכות של משאבים טכנולוגיים אשר להן יכולות משותפות אשר מסופקות ממש כמו שירותי יישומים בזמן אמת. פתרונות HP VirtualSystem לסביבת VMware עוזרים ללקוחות לייעל את הפרויקטים שלהם בסביבות וירטואליזציה כבר היום, ולאפשר להם את ההגירה למחשוב ענן בעתיד".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לדנמרק

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים