מידעטק הטמיעה מערכת ERP בחברת הקורנס; ההיקף: 300 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הטמיעה מידעטק מודולי מכירות, רכש, ייצור, כספים, משאבי אנוש, תיקי ייצוא, בקרת איכות וכן את מודול הבטיחות שפיתחה ● אריה שוסטר, סמנכ"ל כספים וכלכלה בחברת הקורנס: "הטמעת המערכת שיפרה את תהליכי התכנון, הייצור והבקרה במפעל"

מידעטק טכנולוגיות מידע הטמיעה מערכת ERP מסוג Priority בחברת הקורנס מפעלי עופרת, המפעל השני בגודלו במזרח התיכון להתכת עופרת. עלות הפרויקט מוערכת בכ-300 אלף שקלים.

חברת הקורנס, הממוקמת באזור התעשייה הצפוני של אשדוד, מפיקה מטילי עופרת ממצברים ישנים ופסולת עופרת, הנרכשים ממדינות ברחבי העולם, נגרסים, מותכים ועוברים תהליך זיקוק להפקת סגסוגות עופרת על פי צרכי הלקוח. כ-80% מייצור העופרת במפעל מופנה לייצוא ללקוחות באירופה ובהודו.

במסגרת הפרויקט הטמיעה מידעטק מודולי מכירות, רכש, ייצור, כספים, משאבי אנוש, תיקי ייצוא, בקרת איכות וכן את מודול הבטיחות שפיתחה. במהלך העבודה השוטפת להטמעת המערכת בחברת הקורנס, הוסיפה מידעטק ופיתחה דו"חות מנהלים שונים, במטרה להתאים את המערכת באופן מלא לנהלי העבודה בחברה.

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק, אמרה כי "העבודה עם עופרת מחייבת הקפדה על כללי בטיחות ועמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל הקשור לבריאות ובטיחות העובדים ולניהול איכות המוצרים. לשם כך יישמה מידעטק במהלך הפרויקט מודולים יחודיים שפיתחה לניהול הבטיחות במפעל ולניהול איכות המוצרים. מודולים אילו משולבים באינטגרטיביות מלאה עם מערכת Priority ומאפשרים לחברת הקורנס ליהנות ממערכת מיחשוב מתקדמת, לצד ניהול של תהליכים ייחודיים לענף שבו היא פועלת".

לדברי אריה שוסטר, סמנכ"ל כספים וכלכלה בחברת הקורנס, "הטמעת מערכת Priority שיפרה את תהליכי התכנון, הייצור והבקרה במפעל, שיפרה באופן משמעותי את מערך ניהול המלאי, אפשרה למנהלים לקבל נתונים עדכניים ועל ידי כך לשפר את תהליכי קבלת ההחלטות, ולייעל את תהליך בקרת האיכות והשירות ללקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים