מירס נערכת להשקת הרשת החדשה: תיישם מערכת ניהול לקוחות של קומברס בפרויקט בשווי 60 מיליון דולרים

מערכת Comverse ONE אמורה לייעל את התהליכים העסקיים לרוחב הארגון כולו, החל מניהול קשרי לקוחות ועד למערכות חיוב, ותאפשר לשפר כל היבט של מחזור חיי הלקוח - החל מרכש, עבור בניהול הזמנות וכלה בגבייה ומכירה לפי צורכי הלקוח ● אברשה בורשטיין, מנכ"ל מירס: "בחרנו בקומברס, בין היתר, בשל הגישה הממוקדת בלקוח, שתאפשר לנו להשיג מהר יותר את היעדים והמטרות שהצבנו לעצמנו עם השקת הרשת החדשה בשנת 2012"

לאחר שזכתה במכרז התדרים של משרד התקשורת, נערכת מירס להשקת רשת הסלולר החדשה שלה בטכנולוגיית UMTS – דור 3, לצד רשת ה-iDEN הנוכחית שלה, ותטמיע את מערכת Comverse ONE של קומברס, שתושק לראשונה בישראל, בעלות של כ-60 מיליון דולרים.

מערכת Comverse ONE מאפשרת לספק חוויית שימוש הממוקדת בלקוח, כמו חיוב בזמן אמת, יכולות ניהול מרכזי של מוצרים ושירותים ועוד. המערכת אמורה לייעל את התהליכים העסקיים לרוחב הארגון כולו, החל מניהול קשרי לקוחות ועד למערכות חיוב ותאפשר לשפר כל היבט של מחזור חיי הלקוח – החל מרכש, עבור בניהול הזמנות וכלה בגבייה ומכירה לפי צורכי הלקוח.

במקביל, בחרה מירס גם ב-Comverse VAS, המבוססת all-IP, המציעה יכולות מתקדמות ושירותים משופרים בתחום ה-Voice, ה-SMS והמולטימדיה.

אברשה בורשטיין, מנכ"ל מירס, ציין, כי "בחרנו בקומברס, בין היתר, בשל הגישה הממוקדת בלקוח, שתאפשר לנו להשיג מהר יותר את היעדים והמטרות שהצבנו לעצמנו עם השקת הרשת החדשה בשנת 2012. המערכת החדשה תואמת את מדיניות מירס, שבמסגרתה נשתף פעולה עם החברות המובילות ביותר בתחומן, בפרט ישראליות, כדי להעניק ללקוחותינו הקיימים והחדשים אפשרות ליהנות מרשת סלולרית חדשה ומתקדמת ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים