מבוכה לאפל: הסייען האישי Siri לא מצליח לזהות מבטא סקוטי

משתמשים מסקוטלנד מתלוננים על שהתוכנה לזיהוי קול שבה מתגאה אפל במכשירי iPhone 4S אינה מצליחה לזהות את המבטא שלהם - באנגלית ● אפל בתגובה: " Siri תוכנן לזהות את המבטאים והניבים הנפוצים בבריטניה"

משתמשים בעלי מבטא סקוטי טוענים שהם לא מצליחים להפעיל את Siri, הסייען האישי החכם שמשולב במכשירי iPhone 4S החדשים של אפל (Apple), משום שהתוכנה לזיהוי קול של הסייען אינה מצליחה לזהות את המבטא שלהם.

השפה הרשמית בסקוטלנד היא אמנם אנגלית, אך המבטא השונה של הסקוטים גורם ל-Siri להציג תוצאות מוזרות. כך, למשל, כששואלים במבטא סקוטי Can you dance with me, מגיבה התוכנה כאילו נשאלה Can you Dutch woman. דוגמה נוספת: כשמבקשים מהתוכנה להפעיל תזכורת בשעה 12, היא מציגה את המילה Treblecock, שכלל אינה קיימת.

אפל מסרה בתגובה, כי Siri אמור לפעול בכל מדינה, ובמיוחד בבריטניה, אוסטרליה, ארצות הברית, צרפת וגרמניה. "אפשר לבחור אם לומר את ההוראות באנגלית, בצרפתית או בגרמנית", כך על פי החברה. "אולם, Siri תוכנן לזהות את המבטאים והניבים הנפוצים בארצות שצוינו לעיל. מאחר שלכל שפה ניבים ומבטאים שונים, הרי ששיעור הדיוק של זיהוי הדיבור עשוי להשתנות בהתאם לניב ולמבטא".

בשנה הבאה אמורה להתווסף לסייען האישי Siri תמיכה גם ביפנית, סינית, קוריאנית, ספרדית ואיטלקית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים