זיו מערכות החלה בהטמעת SAP Business One ב-בוני התיכון; ההיקף: מיליון שקלים

לצד מערכת ה-ERP מוטמע במסגרת הפרויקט המודול המשלים Assets One לניהול נדל"ן של זיו מערכות, שפותח על בסיס טכנולוגיה של סאפ ● על פי זיו מערכות, "הפתרון מספק מענה לכלל התהליכים הנדרשים בארגון, בכלל זה תהליכים פיננסיים ולוגיסטיים, ניהול פרויקטים, התקשרויות ובקרה תקציבית, ניהול מלאי נכסים, שיווק ומכירת דירות, ניהול חוזי משתכנים, ניהול נכסים מניבים ואחזקה וכן ניהול שירות לקוחות"

זיו מערכות החלה בהטמעת מערכת SAP Business One ב-בוני התיכון, חברה העוסקת בבנייה ויזמות למגורים. הפרויקט החל במחצית השנה וצפוי להסתיים בתחילת 2012. היקפו הכספי עומד על כמיליון שקלים

במסגרת הפרויקט מוטמעות SAP Business One, שהינה מערכת ERP, ולצידה המודול המשלים Assets One לניהול נדל"ן של זיו מערכות.

Assets One פותח על בסיס הטכנולוגיה של SAP Business One על ידי זיו מערכות, שעוסקת מזה שני עשורים במערכות תוכנה לניהול נדל"ן ופרויקטים בבניה. על פי זיו מערכות, "הפתרון מותאם לצרכים הספציפיים של חברות בנייה ונדל"ן ומספק מענה לכלל התהליכים הנדרשים בארגון. בכלל זה נמצאים תהליכים פיננסיים ולוגיסטיים, ניהול פרויקטים, התקשרויות ובקרה תקציבית, ניהול מלאי נכסים, שיווק ומכירת דירות, ניהול חוזי משתכנים, ניהול נכסים מניבים ואחזקה וכן ניהול שירות לקוחות". פתרון Assets One צפוי לשרת 60 משתמשים מכל דרגי בוני התיכון.

לדברי אייבי אלמליח, סמנכ"ל הכספים של בוני התיכון, "נוצר אצלנו צורך בהטמעת תהליכי עבודה, הן בהיבט הארגוני והן בהיבטי המיחשוב. זאת, כיוון שהחברה עוסקת במקביל במספר גדל והולך של פרויקטים שונים, בביצוע ובייזום שלהם. הבנו שיש לנו צורך במערכת אחת שתחליף כמה מערכות שונות שפעלו בחברה ושעלינו ליצור פלטפורמה אחידה וחוצת ארגון, שתייעל ותשפר את תהליכי העבודה והבקרה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים