דו"ח: מחשבי iPad מזויפים מציפים את השוק

המכשיר הפופולרי "זוכה" לגרסאות מזויפות שנמכרות על ידי אלפי מוכרים, חלקם הגדול מסין – כך עולה ממחקר של MarkMonitor, חברה מסן פרנסיסקו שמסייעת בהגנה על מותגים ● מחשבי iPad מזויפים עשויים לזכות להצלחה לקראת עונת הקניות של חגי סוף השנה ● בחברה מבקשים להזכיר שמחשבים מזויפים שנושאים לוגו של אפל הם בגדר עבירה על החוק, ולעתים קרובות הם לא פועלים היטב ולא כוללים אחריות

ההצלחה שנחלו מחשבי iPad של אפל (Apple) לא נעלמה מעיני הזייפנים, ובאחד הימים של חודש יולי הוצעו לא פחות מ-18 אלף חיקויים וזיופים של מחשבי iPad ומכשירי אנדרואיד (Android) ב-23 אתרים של סחר אלקטרוני. הדברים עולים מדו"ח שפרסמה MarkMonitor, חברה מסן פרנסיסקו שמסייעת בהגנה על מותגים.

מחשבים מזויפים שנושאים לוגו של אפל הם בגדר עבירה על החוק, ולעתים קרובות הם לא פועלים היטב ולא כוללים אחריות, אמר פרד פלמן, מנהל השיווק הראשי של MarkMonitor. יצוין, כי המוצרים המזויפים שנתגלו בדו"ח של החברה מוצעים על ידי יותר מ-5,000 מוכרים, חלקם הגדול מסין.

מחשבי iPad מזויפים עשויים לזכות להצלחה לקראת עונת הקניות של חגי סוף השנה, כאשר קונים שנפגעו מהמיתון יחפשו מציאות. מבחינתה של אפל מדובר בפגיעה בהכנסות, משום שרבים מהקונים של המחשבים המזויפים עלולים לחשוב שהם קונים מוצר מקורי. היתרון הגדול של אפל הוא שאת מערכת ההפעלה שלה קשה לזייף, על פי פרנסיס סידקו, אנליסט מחברת המחקר IHS.

"אפשר להעתיק את מערכת ההפעלה רק עד רמה מסוימת", ציין סידקו. "חומרה אפשר לחקות בקלות יחסית, אבל תוכנה קשה לזייף".

לא ניתן היה לקבל תגובה מטרודי מולר, דוברת אפל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    זה מה שקורה כאשר רוצים ליצר בזול, בסוף זה חוזר אליך כבומרנג. אילו חברות כמו אפל היו משאירות את היצור בארצותיהן המקוריות לא היו מקרים כאלו

אירועים קרובים