תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם שירה רז מייזנר, מנהלת שיווק, חטיבת מוצרי תוכנה, מטריקס

לקראת כנס Red Hat Symposium - Open Source Day, ה-9 בספטמבר

01/11/2011 15:05

שירה, מה צפוי לנו בכנס Red Hat Symposium?
"לכנס השנה יגיעו מנכ"ל ונשיא החברה ג'ים ווייטהרטס ובכירים נוספים מרד האט אשר יכריזו על תוכנית בינלאומית חדשה לסטארט-אפים, כאשר ישראל היא המדינה הראשונה בעולם שנבחרה להשיק תוכנית זו. ווייטהרטס, הדובר המרכזי בכנס, יציג את חזון החברה ויעדיה העסקיים והעתידיים. בין הדוברים הנוספים: פול קורמייר, סגן נשיא בכיר ונשיא המוצרים וטכנולוגיות ברד-האט, אשר יספר על האתגרים וההזדמנויות בעולם ה-IT של היום, אלכס פינצ'ב, סמנכ"ל בכיר ונשיא שיווק ומכירות ברד-האט ומוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס.

בתום נאומי הפתיחה יוזמנו המשתתפים להשתתף בשלושה מסלולים מקבילים שיעסקו בפתרונות: רד-האט בענן, JBoss – פלטפורמת התווכה לאנטרפרייז וחידושים של רד האט ל-ISVs. בין ההרצאות במסלולים: הקמת ענן פתוח, Red hat Enterprise Virtualization 3.0, Red Hat satellite, כיוונים ומגמות עם RHEL 6, מפת דרכים של JBoss, הגירה מתווכה קניינית למערכות מבוססות קוד פתוח וג'אווה, סטארט-אפים בסביבת הקוד הפתוח, אסטרטגיות קניין רוחני עבור סטארט אפים ועוד. בנוסף , אורחי הכנס יוכלו לקבל ערכים מוספים גם בפינות המומחים שיעמדו לרשותם בכנס, יספקו מענה לשאלות ויבצעו Live Demo על הפתרונות המרכזיים של רד האט".

מה הערכים העיקריים של רד האט "התופסים" את תשומת לב הלקוחות?
"המיתוג של רד האט הוא מיתוג הקשור בערכים של חופש, חדשנות וגמישות, הגורם לאנשים את האפשרויות להשתייך לקהילת הקוד הפתוח. ההצלחה של מטריקס בשיווק ותמיכה בפתרונות רד האט בישראל היא תולדה של השיתוף והחשיבות האסטרטגית שרואה מטריקס בנושא הקוד הפתוח, והשקעותינו בידע ופיתוח קהילה בתחום והאמון והתמיכה להם אנו זוכים מצדה של רד האט מזה 8 שנים. רד האט מביאה חדשנות טכנולוגית, חשיבה מחוץ לקופסה יחד עם מקצועיות ושאיפה חסרת תקדים ליצירת ערך ללקוח תוך העצמת היכולות המקצועיות והעסקיות. עובדה היא שרד האט נכנסת בקצה מהיר לארגונים ומשמשת כתשתית ליישומים הקריטיים שלהם. אנו מדברים על מאות רבות של ארגונים בישראל שכבר הבינו שלרד האט פתרונות בטוחים, יציבים ואמינים.

תחום הוירטואליזציה ברד האט מבוסס על טכנולוגיה ישראלית ומרכז פיתוח ישראלי המאפשר לנו לתת ערכים מוספים נוספים, בין היתר בגלל הקרבה בין הלקוחות הישראלים לבין רד האט. ולבסוף, אנו מדגישים את היכולות של מטריקס בתחום, את הניסיון, היכולת,הידע, רמת השירות ,התמיכה והקרבה שלנו לצוות הטכני והניהולי הבכיר ביותר של החברה, העומדים כולם לרשות הלקוחות הישראלים כדי להביא ערך עסקי וטכנולוגי".

מהן הפעילויות השיווקיות העיקריות שביצעתם בשנה האחרונה לקידום פעילות רד האט בישראל?
"לפני שנה בדיוק ערכנו את כנס רד האט השנתי בהשתתפות למעלה מ-600 לקוחות, במהלך השנה הנוכחית השקענו רבות בחשיפת הלקוחות לפתרונות ולכלים שיוכלו לסייע להם וקיימנו סדרת מפגשים טכנולוגיים – בשם "רד האט, פיצה וטכנולוגיה”. בנוסף, סייענו למערך המכירות של קבוצת הקוד הפתוח במטריקס ביצירת תכנים וחשיפה לפתרונות חדשניים מבית רד האט בתחום הוירטואליזציה, התווכה ועוד. לקוחותינו בישראל נהנים מצוות מקצועי של מהנדסי רד האט המספקים תמיכה רשמית של רד האט 24×7, תוך קשר ישיר והדוק עם מעבדות החברה. הכנס אותו נערוך ב-9 בנובמבר יהיה גולת הכותרת של אירועי השנה משום שהוא יעסוק במגוון רחב של נושאים וחידושים אשר יוצגו בפני מאות המשתתפים באירוע".

אירועים קרובים