תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Sybase הוכתרה כספקית תוכנת בסיסי הנתונים המצליחה ביותר בסין

01/11/2011 15:14

Sybase, חברה השייכת ל-SAP, הודיעה כי המרכז הסיני לייעוץ בתחום פיתוח ענף המידע (CCID Consulting) העניק לחברה את פרס "ספקית תוכנת בסיס הנתונים המצליחה ביותר בסין ב-2010-2011". Sybase היא הספקית היחידה שזכתה בפרס יוקרתי זה במשך שנתיים ברציפות. Sybase מיוצגת בישראל על ידי נס טכנולוגיות, ומוצריה משווקים על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

עפ"י CCID Consulting, מכון המחקר המוביל בסין בתחום טכנולוגיית המידע, Sybase היא עתה ספקית תוכנת בסיסי הנתונים המדורגת שניה בענפי הטלקומוניקציה, הבנקאות והביטוח בסין. בדו"ח השנתי "שוק ישומי טכנולוגיית המידע 2010-2011", CCID Consulting מעריכה כי בסיס הנתונים של Sybase הגיע לנתח שוק של 25.1% בענף הטלקומוניקציה, 25% בענף הבנקאות ו-24.1% בענף הביטוח.

"2011  מציינת את תחילתה של תוכנית החומש ה-12 של סין, אשר שמה דגש אסטרטגי על השקעה מוגברת בתשתיות ה-IT", אמר לי ג'ון, נשיא Consulting CCID. "הישגיה של Sybase בשווקים המתעוררים של הטלקומוניקציה, הבנקאות והפיננסים, והביטוח משקפים הבנה עמוקה של האתגרים העסקיים הניצבים בפני ענפים אלו, ואת התפקיד המכריע שממלאת הטכנולוגיה המסייעת ליצור יתרון תחרותי בר קיימא לטווח ארוך. ספקי ה-IT יעשו טוב אם יחקו את האסטרטגיה של Sybase".

לקראת כנס המנמ"רים של NessPRO

בשנת 2010 חיזקה Sybase את מנהיגות השוק שלה במיגזר התקשורת, וקיבלה הזמנות לפתרון הניידות שלה מ-China Telecom, China Unicom ו-China Mobile. בנוסף, זכתה Sybase גם בלקוחות חדשים במיגזר השירותים הפיננסיים, כולל בנק העם של סין, בנק החקלאות של סין, בנק התקשורת, הבנק לפיתוח שנחאי-פודונג, בנקים מסחריים מקומיים שונים וארגוני אשראי כפריים שיתופיים. Sybase גם זכתה בלקוחות במיגזר הציבורי, כולל בית המשפט העליון, מיניסטריון הרכבת, לשכות מיסוי מקומיות, וחברות החשמל של  סצ'ואן, גואנדונג ו-Power Grid Southern.

"סין היא השוק בעל קצב הצמיחה המהיר ביותר של Sybase, ואנו מעודדים מהתמיכה החזקה והמתמשכת של לקוחותינו ושל גופים רגולטוריים בתעשייה," אמר הוראס צ'או, סגן נשיא Sybase אסיה פסיפיק ומנכ"ל Sybase סין. "האסטרטגיה שלנו הייתה תמיד לשים את טובת הלקוחות במקום הראשון. אנו נשארים מחויבים להצלחת הלקוחות על ידי אספקת פתרונות חדשניים בשילוב עם שירות ברמה הגבוהה ביותר, המקדמים יתרון תחרותי באמצעות חדשנות ושיטות עבודה המבוססות על נסיון".

הוקרות אלו מאשרות מחדש את יכולתם הטכנית של פתרונות Sybase ואת התחרותיות שהם מקנים ללקוחות, כולל טכנולוגיית בסיסי הנתונים המשובצים והניידים SQL Anywhere,  פלטפורמת Sybase IQ  הכוללת פונקציית ניתוח עסקי בבסיס הנתונים, ו-ASE (ר"ת Sybase Adaptive Server Enterprise) – מערכת לניהול נתונים ברמה ארגונית.

Consulting CCID כולל למעלה מ-300 יועצים מקצועיים ברחבי סין, המספקים מודיעין בתחומי המדיניות הציבורית והתחרותיות בענף, אסטרטגיית פיתוח ותכנון, אסטרטגיית שוק ושירותי מחקר. Consulting CCID היא חברה בת של המרכז לפיתוח ענף המידע (CCID), מכון מחקר מוביל המסונף ישירות למיניסטריון התעשיה וטכנולוגיית המידע (MIIT).

אירועים קרובים