תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם צבי ברונר, סמנכ"ל טכנולוגיות במלם תים, הנמנית על שותפותיה של סימנטק ישראל

לקראת כנס "Technology Day 2011" של סימנטק ישראל, 15 בנובמבר, מרכז האירועים והקונגרסים Avenue, קריית שדה התעופה

01/11/2011 15:51

1.    ספר בקצרה על החברה שלך ותחומי פעילותכם
מלם-תים הינה קבוצת התקשוב המקומית הגדולה והמגוונת ביותר מבחינת פעילות, קו המוצרים והשירותים ובסיס לקוחות הרחב והמגוון שלה. לקבוצה הכנסות של כחצי מיליארד דולר וכ-4,000 עובדים. הקבוצה עוסקת בתחומים כגון אינטגרציה, חומרה, מוצרי תכנה, ERP ו-CRM פיתוח תוכנה, יישום פרויקטים גדולים ברמה לאומית, מיקור חוץ,  אבטחת מידע, תקשורת, שו"ב (שליטה ובקרה). לקבוצה מספר חברות בנות העוסקות בהפצת מוצרי IT, יישום מערכות לתחום הביטוח האלמנטרי, מחסני נתונים, מיקור השמת כוח אדם מקצועי,  הדרכה ופרויקטים בטחונים. למלם-תים מגוון רחב של לקוחות מובילים מכל מגזרי המשק הישראלי: ממשלתי, בטחוני, מסחרי, פיננסי, היי-טק ועוד.

2.    ספר על שיתוף הפעולה עם סימנטק בישראל
הסינרגיה בין סל מוצרי סימנטק לבין היצע הפתרונות של מלם-תים מתקיימת באופן מושלם. סימנטק מציעה קו מגוון מאוד של מוצרים, אשר מספקים פתרונות במספר רב של תחומים. יכולתה הטכנולוגית של מלם-תים בתחומים הנושקים למוצרי סימנטק, מאפשרת למלם-תים "לשחק על כל המגרש" של סימנטק, ולספק פתרונות המשלבים מוצרים בכל תחומי ההתמחות של סימנטק, כגון שימור, גיבוי,  ארכוב  והגנה על מידע ארגוני,  או זמינות מערכות וביצוע התקנה אוטומטית (Provisioning)  של חוות שרתים. בעידן הענן, שילוב בין כלים למוצרים כפתרון שלם חשוב במיוחד. חברת סימנטק הינה אחת מהשותפים האסטרטגיים של מלם-תים  ובין החברות מתקיימת פעילות משמעותית במגוון רחב של תחומים.

3.    מה השימוש שאתם עושים עם פתרונות סימנטק בקרב החברה שלך?
מלם תים מובילה בתחום מערכות גיבוי Netbackup, מערכות ארכוב Enterprise Vault, מערכות ניהול אחסון וזמינות StorageFoundation, מערכות לניהול התקנות (Provisioning) של Altiris, ומגוון מערכות  לניהול אבטחת מידע.

4.    איך אתה רואה את מעמדה של סימנטק בתחום הניהול ואבטחת המידע?
על- פי כל הקריטריונים, סימנטק מובילה בתחומים אלו. מעבר לתכונות המתקדמות בכל מוצר, מערך התמיכה, החדשנות והצוות של סימנטק בישראל עם כל הידע והרצון לעזור,  החזון של סימנטק ויכולת הביצוע- מרשימים במיוחד.

בכנס "Technology Day 2011" ישתתף ג'ון בריגדן (John Brigden), סגן נשיא בכיר בסימנטק העולמית לאזור EMEA, שיציג את האסטרטגיה של סימנטק ואת חזונה הטכנולוגי לניהול ואבטחת מידע במגוון תחומים מרכזיים, בהם: ענן, וירטואליזציה, ומובייל. לתכנית הכנס יש להקיש כאן.

אירועים קרובים