תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חברת NGSoft תציג בוועידת Mobility 2011 פתרונות ארגוניים משולבים לתחום יישומי המובייל והדיגיטל

בוועידה, שתיערך ב-27 בנובמבר במרכז הכנסים אווניו, תציג החברה את מה שמכונה על ידה "פתרון שלושת המסכים", הכולל פיתוח יישומים משולב לעולמות ה-ווב, המובייל, וה-TV ● בנוסף, תסקור NGSoft את המגמות בשוק, תוך שימת דגש על שלוש השחקניות הראשיות ביישומי המובייל: אפל, גוגל ומיקרוסופט ● אלכס קפלון, מנכ"ל NGSoft: "שלושת השחקנים המובילים קובעים איך ייכתבו הדברים, איך הם ייראו ועל איזה מכשירים הם יפעלו"

01/11/2011 16:00

חברת NGSoft הישראלית תציג פתרונות פיתוח ארגוניים משולבים לתחום יישומי המובייל והדיגיטל בוועידת Mobility 2011 שתיערך ב-27 בנובמבר, במרכז הכנסים אווניו שבקרית שדה התעופה. הוועידה ותעסוק באחד התחומים המדוברים ביותר בארגונים כיום, ה-CRM החברתי. בין היתר תציג החברה את מה שמכונה על ידה "פתרון שלושת המסכים", הכולל פיתוח יישומים משולב לעולמות ה-ווב, המובייל, וה-TV.

ב-NGSoft מאמינים, כי שירות אמיתי ומקיף לניהול באמצעות הטכנולוגיות החדשות, ובראשם המובייל, חייב לכלול בתוכו את כל העולמות הדיגיטאליים והטכנולוגיות המובילות, ולא רק אפליקציה אחת או מסך אחד עבור המובייל, ואת הפתרונות המשולבים האלו יציג בוועידה דרור גליס, ה-CTO של החברה. בנוסף, ידבר גליס על המגמות הצפויות בעולם המובייל ועל השפעתן של שלוש השחקניות שימשיכו להוביל את תחום אפליקציות המובייל: אפל (Apple), גוגל (Google) ומיקרוסופט (Microsoft).

"בתחום הדיגיטל יש כיום הרבה מומחים, אך בסופו של דבר יש שלושה שחקנים שמובילים אותו וגם ימשיכו להוביל אותו בעתיד הקרוב. הם אלו שקובעים איך ייכתבו הדברים, איך הם ייראו, ועל איזה מכשירים הם יפעלו, ומי שלא מבין זאת, עלול להיעלם מהמפה", אמר אלכס קפלון, מנכ"ל NGSoft. לדבריו, מצב זה לא הולך להשתנות בזמן הקרוב: "כל השלושה מסתכלים אחד על השני כל הזמן, וכבר היום אנו יכולים לזהות אפליקציות לאנדרואיד ול-iPhone שמאד דומות לחלונות פון (Windows Phone). מי שמבין שזה המצב, יוכל לעשות דברים מדהימים", הוסיף קפלון.

חברת NGSoft מעסיקה כ-180 עובדים ופועלת בשני תחומים עיקריים: תחום הפיתוח לדיגיטל ותחום מערכות ניהול מידע ורשתות לעולם הטלקום ולתעשיות הביטחוניות. מטה החברה נמצא בהוד השרון, וסניף נוסף נמצא בפארק התעשיות בעומר, שבנגב. במתכונתה הנוכחית פועלת החברה כשנתיים וחצי אך במקור, היא מבוססת על חברת NSI (ר"ת Negev Software Industries) שהוקמה לפני כ-20 שנה בשותפות עם חברת דיגיטל והמדינה על מנת לקלוט מהנדסים מעולי חבר המדינות, ועל חברת התוכנה Giant, שהוקמה בשנת 1996, שנרכשה ב-2009. מאז הספיקה החברה לבצע עוד כמה רכישות, ביניהן של חברת בלורה שעוסקת בפיתוח ממשקי משתמש שנרכשה ביוני 2010, וחברת האינטראקטיב מנטיס שנרכשה בפברואר 2011. כיום שייכת החברה לקבוצת באטם בבעלותו של צבי מרום. מנכ"ל החברה, אלכס קפלון, החל את דרכו בה בשנת 1995 כמפתח.

אירועים קרובים