דיוויד גינגל, נט-אפ EMEA: "התרבות הארגונית שלנו שונה; אנו מכבדים ומעריכים את עובדינו"

"יש אצלנו דגש רב על חדשנות. כך, לכבד מישהו פירושו לא לירות במי שלא מצליח פעם אחת - זה קורה לכל אחד ואפשר להצליח בפעם השנייה", אמר גינגל - מנהל השיווק האזורי החדש של החברה, בראיון לאנשים ומחשבים ● לדבריו, "רוחה של התרבות בנט-אפ היא לעשות עסקים בכיף. זה אומר הרבה לעובדים ומלכד אותם וגם הלקוחות מעריכים אותנו יותר"

01/11/2011 16:56

דיוויד גינגל הוא דירקטור בכיר בנט-אפ (NetApp) לשיווק באזור EMEA. הוא הצטרף לנט-אפ לפני כחצי שנה, לאחר שורה של תפקידים באדובי (Adobe) וב-EMC – המתחרה הראשית של נט-אפ בתחום האחסון. בראיון לאנשים ומחשבים, שנערך במסגרת כנס VMworld 2011 שהתקיים בקופנהגן בחודש שעבר, אמר גינגל כי "התרבות הארגונית בנט-אפ שונה לחלוטין מזו שהכרתי בחברות האחרות בהן עבדתי ובחברות אחרות אותן הכרתי דרך עמיתים ופעילות בתעשייה. אצלנו תרבות פירושה כבוד (respect) לכל אחד ואחד בחברה – כבוד במובן של לכבד ולהעריך. למשל, יש אצלנו דגש רב על חדשנות. כך, לכבד מישהו פירושו לא לירות במי שלא מצליח פעם אחת – זה קורה לכל אחד ואפשר להצליח בפעם השנייה".

לדבריו, "תום ג'ורגנס, המנכ"ל שלנו בשנתיים האחרונות, מצהיר על שלושת עקרונות 'האני מאמין' שלו בהובלת נט-אפ: הראשון הוא לשמור על נתח שוק ולהגדילו ובמקביל על הרווחיות; השני הוא להתמיד בחדשנות; והשלישי – והוא המייחד את נט-אפ – הוא לשמור על תרבות החברה. אין חברות רבות שמזכירות בין עקרונותיהן את תרבות החברה. רוחה של התרבות בנט-אפ היא לעשות עסקים בכיף. זה אומר הרבה לעובדים ומלכד אותם וגם הלקוחות מעריכים אותנו יותר. כול יום אנו חיים בתרבות וחשים אותה".

מה מייחד אתכם בעיני הלקוחות שלכם?
"כמו שאומרים, 'אולי אנחנו לא נראים צודקים, אך איננו נבוכים'. אנו מתמקדים ומתמחים במה שאנו מייצרים, משווקים ותומכים בלקוחותינו. אנו מייצרים פתרונות אחסון בלבד ועושים זאת הכי טוב בתעשייה. אנו לא מתבזרים על פני תחומים רבים ושונים. בהירות המסר שלנו חשובה מאוד למנמ"רים של לקוחותינו ולארגונים שלהם".

אז אתם מה שקרוי בתעשייה "השחקנים הטהורים" (Pure Players) – הגדולים היחידים כמעט בתחום האחסון, אבל המגמה כיום היא של מיזוג (Convergence) כשהמתחרים שלכם מציעים פתרון שלם למרכזי הנתונים המשלב אחסון, מיחשוב ורישות בתצורה מוכנה, מהי תשובתכם?
"אנו מציעים את התשובה שלנו למרכזי הנתונים והיא קרויה FlexPod. אנו שותפים בפתרון עם סיסקו (Cisco) – המביאה את הרישות והמיחשוב ו-VMware – שמביאה את פלטפורמת ההפעלה. VMware שומרת על ניטרליות – כך היה מעת ייסודה על ידי דיאן גרין ושותפיה וכך זה גם כיום, כשהיא נשלטת על ידי EMC. היא אינה מפלה בין כל הספקים המתחרים עימם היא עובדת. כך אנו בקשרים חזקים עם שותפינו ב-FlexPod והצלחנו כבר לשווק מעל ל-100 מערכות בעולם (ההערכה היא שבסניף המקומי של נט-אפ, בניהולו של שלומי פרייס – המנכ"ל החדש, שווקו כבר כחמש מערכות FlexPod, פ.ה.). כ-90% מעסקינו אנו מנהלים עם שותפינו העסקיים והולכים יחד איתם ללקוחות".

אז מה ההבדל ביניכם לבין EMC, המתחרה הגדולה שלכם?
"ההבדל היה ונשאר בתפיסה הארכיטקטונית של ניהול האחסון. אצלנו בנט-אפ יש מערכת הפעלה אחת ויחידה לאורך כל קווי המוצר. הלקוחות ממשיכים תמיד עם אותה מערכת הפעלה ככל שהם גדלים, מה שמפשט את הדברים, מקל מאוד על הניהול ותורם ל-ROI. אצל מתחרינו יש מערכות הפעלה שונות לגדלים השונים של מערכות האחסון, אפילו שלאחרונה הם ניסו להציג חזות של מערכת הפעלה זהה למערכות קטנות וגדולות. אצלנו זו בדיוק אותה ONTAP Data. נט-אפ מציעה את תפיסת Best of Breed. אנו עובדים גם עם ספקים משלימים, שלא כמו מתחרינו".

איך אתם עולים על הגל הבא של אחסון הנתונים בעידן "ים הנתונים" הקרוי Big Data?
"יש שלושה מקורות שייצרו את ה-'צונאמי' הזה: הנתונים הנאספים בארגונים לצרכי הניתוח (analytics) – שנאספים 24×7 ממיליוני ומיליארדי משתמשים וחיישנים; הנתונים המגיעים משידורי טלוויזיה, פס רחב ונתונים סאיסמיים; ונתונים המגיעים מ-ים התוכן הענק של חברות מאגרי התוכן הטלוויזיוני. כיום אפשר לראות אותנו כספקי האחסון הגדולים ביותר ל-'ים הנתונים', כי אנו ספקי האחסון למערכות האנליטיקס של טרה-דטה (Teradata) המובילה בתחומה. כמובן יש גם פתרונות מיוחדים לניהול האחסון של ים הנתונים במערכות ביטחוניות, בעיקר לצרכי מודיעין".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים