דורון פלח, לשעבר מנמ"ר סלקום, מונה למנמ"ר בנק ישראל

פלח יחליף את דוד טוביאס, שמונה לתפקיד ראש אגף פיתוח בבנק לאומי ● עדיין לא נבחר מחליף לפלח בסלקום, ועל התפקיד מתמודדים אריה דרעי, ה-CTO של החברה, ורן הרפז, מנמ"ר 013-נטוויז'ן ● סטנלי פישר, נגיד בנק ישראל: "למינויו של פלח חשיבות רבה בעידן הדיגיטלי, שתופס כבר עכשיו חלק נכבד בפעילות המערכת הבנקאית"

דורון פלח, לשעבר מנמ"ר סלקום, מונה הבוקר (ד') לתפקיד מנמ"ר בנק ישראל. הוא מחליף את דוד טוביאס, שהחל לעבוד בתחילת החודש כראש אגף הפיתוח בקשב, זרוע המיחשוב של בנק לאומי.

פלח כיהן כחבר הנהלה בסלקום וכמנהל אגף מערכות המידע בשש השנים האחרונות. לפני כן שימש בחברה בשורה של תפקידים בתחום מערכות המידע והטכנולוגיה. במהלך שנותיו בסלקום, הוביל מהלכים משמעותיים ואסטרטגיים דוגמת החלפת מערכת הבילינג וניהול הלקוחות, הקמת מערכות הבינה העסקית, החלפת מערכות תומכות שירות כדוגמת מנהלת המידע, ניהול תורים ועוד.

בראש ועדת האיתור לבחירת מנמ"ר לבנק ישראל עמד חזי כאלו, והיו חברים בה אסתר לבנון, מנכ"ל הבורסה, רז הייפרמן, סמנכ"ל מיחשוב בחברת ביטוח ישיר, אריק אורלב, מוותיקי ענף ההיי-טק בישראל, ובארי טאף, יועץ בכיר לנגיד וחבר הוועדה המוניטרית. בהודעה שפרסם היום נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, הוא הודה לחברי ועדת האיתור על עבודתם המאומצת והמסורה.

פישר ציין, כי "פלח מביא עימו לתפקיד ניסיון מקצועי רב בניהול ופיתוח של מערכות מידע מתקדמות ומורכבות ובניהול תהליכים חוצי ארגון הכוללים עובדים רבים ותקציבים גדולים". הנגיד הוסיף, כי "למינויו של פלח חשיבות רבה בעידן הדיגיטלי, שתופס כבר עכשיו חלק נכבד בפעילות המערכת הבנקאית".

מי יהיה מנמ"ר סלקום?

עזיבתו של פלח פתחה מירוץ על תפקידו כמנמ"ר סלקום. פרישתו של פלח באה זמן קצר לאחר שמנכ"ל החברה, עמוס שפירא, הודיע גם כן על פרישה מתפקידו. את מקומו של שפירא ימלא ניר שטרן, מנכ"ל 013-נטוויז'ן.

על תפקיד מנמ"ר סלקום מתמודדים שניים: אריה דרעי, ה-CTO של סלקום ואחת הדמויות הבולטות באגף מערכות המידע של החברה, ורן הרפז, המכהן כמנמ"ר 013-נטוויז'ן. על רקע המיזוג עם סלקום, יש הרואים בו מועמד שעשוי להיות מועדף על ידי המנכ"ל החדש, ניר שטרן.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עובד סלקום

    ראשית אפתח ואומר שאיני נמנה עם מנהלי אגף ה-IT בסלקום. מתוך היכרות ואיכפתיות ברצוני להגיד שאריה דרעי ראוי ומתאים. כעובד בחברת סלקום שנים רבות אני מקווה שהנהלת החברה תתן צ'אנס לעובדי החברה, בייחוד לאלה שהם ראויים וטובים בעלי ניסיון מקצועי וניהולי רב שנים ורב היקף שאין לו, כמעט אח ורע בארץ. אריה דרעי הוא דמות מפתח ב-IT בסלקום ומינוי אדם טוב ככל שיהיה (ובספק רב אם טוב משל אריה או של מנהלים אחרים באגף) מבחוץ גורר עימו מסר שלילי לעובדים. מסר שפוליטיקה קטנה עולה על שיקול מקצועי. מאחל לכווולם בהצלחה בסלקום או מחוצה לה.

  2. danny

    לא ברור איך טוביאס ממשיך לעבוד בתעשיה , האיש עוסק רק בפוליטיקה ומשחקי כח ומקבל הנאה מלהתעלל בספקים

אירועים קרובים