תוכן שיווקי

לקראת אירוע | נס טכנולוגיות תשווק בישראל את פתרונותיה של חברת Evolven לניהול שירותים עסקיים

02/11/2011 14:53

נס טכנולוגיות תשווק בישראל את פתרונותיה של חברת Evolven. הסכם על כך נחתם בין שתי החברות. הפתרונות ישווקו באמצעות NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל.

Evolven מספקת פתרון ייחודי לניטור וניתוח שינויים בקונפיגורציה במרכזי מיחשוב מודרניים ובענן. הפתרון של Evolven, ששמו Change Monitoring, מנטר, מנתח ומספק מידע לצורך קבלת החלטות תפעוליות. בעזרת השימוש במוצר יכולים ארגונים לדעת באופן מדויק מה השתנה בסביבות המיחשוב שלהם, לאתר סטיות מתצורה רצויה, לאמת שינוים רצויים ולתחקר תקלות ביעילות.

הפתרון של Evolven שפותח במיוחד להתמודדות עם אתגרי הדינמיות והמורכבות של סביבות המיחשוב המודרניות ומיחשוב ענן, מיישם גישה חדשנית המבוססת על ניתוחי מידע מתוחכמים. בכך הוא מגדיר מחדש את תחום ניהול התצורה וניהול השינויים. הפתרון מזהה ואוסף (ללא הגדרה מוקדמת) מידע מקיף (עד לרמה המפורטת ביותר) אודות התצורה של סביבת המיחשוב. מנוע הניתוח הייחודי של הפתרון מנתח ומזהה סיכונים ליציבות המערכות.

לקראת כנס המנמ"רים של NessPRO

דוד ביסמוט, מנהל פתרונות ניהול ארגוני ב-NessPRO ציין כי Evolven מתווסף כמרכיב המשלים את סל פתרונות הניטור והניהול הקיים כיום ב-NessPRO. "באמצעות Evolven  אנו סוגרים את מעגל ניהול השינויים על פי הדרישות של מתודולוגיית ITIL".

"השותפות עם NessPRO מהווה חיזוק משמעותי לנוכחות שלנו בשוק וליכולת לספק פתרונות איכותיים וכוללים ללקוחות בישראל", אמר סשה גילנסון, מנכ"ל Evolven. "סל הפתרונות שפיתחנו יאפשר לחברות וארגונים בישראל להגביר את היעילות של השירותים העסקיים ולהביא למקסימום יציבות וביצועים של מערכות תוכנה קריטיות מבחינה עסקית".

"מוצרי Evolven מהווים תוספת נכבדה להיצע הפתרונות שאנו מספקים, המאפשרים לחברות וארגונים לתפקד בצורה מיטבית ולהגביר את יתרונם התחרותי", אמר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO. "באמצעות פתרונות Evolven יוכלו חברות וארגונים להקטין את הסיכונים הכרוכים בשינויים בקונפיגורציה ולשפר משמעותית את יציבות וזמינות מערכות המיחשוב".

אירועים קרובים