תוכן שיווקי

לקראת אירוע | BALINK משיקה מערכת לייצור דפי אינטרנט אינטראקטיביים המחוברים ל-CRM הארגוני ללא צורך בכתיבת קוד

03/11/2011 15:20

מאת יניב פרטוק, מנכ"ל BALINK

חברת בי.איי.לינק (BALINK), המתמחה בפיתוח פתרונות מתקדמים בסביבת Salesforce.com, משיקה מערכת חדשנית המאפשרת לייצר דפי אינטרנט אינטראקטיביים המחוברים ל-CRM הארגוני ללא צורך בכתיבת קוד. אחד היישומים המובהקים של המערכת הוא בניית דפים אוטומטית ברשת החברתית, תוך שימוש במבנה הנתונים של ה-CRM. המערכת כוללת חיבור מובנה לפייסבוק, שמאפשר בין השאר לקלוט את הפרופיל והמאפיינים של ציבור הפונים לדפי החברה.

המערכת תוכננה כך שלא יהיה צורך בכתיבת קוד, כולל קוד HTML. לפיכך היא כוללת ממשק מתקדם לניהול כל הנדרש לצורך בניית דף אינטרנט מעוצב עם יכולות drag n’ drop, ספריות עיצוב, סכימות דף וכדומה. בנוסף, כוללת המערכת מערך של יחידות קלט מסוגים שונים בעזרתן מרכיב המשתמש את המסך המקוון שלו: רשימות, טבלאות,מודול להעלאת קבצים, Captcha, כפתורי אישור שונים וכו' – כל הנדרש לבניית טופס מקוון ברמה גבוהה.

העוצמה העיקרית של המערכת החדשה טמונה בקישור המובנה שלה למערכת ה-CRM של Salesforce.com: בעת בניית הדף האינטרנטי, המשתמש מגדיר למול איזה אובייקט ראשי ואובייקטים נלווים במערכת ה-CRM מקושר הטופס המקוון. בנוסף, יכול המשתמש להוסיף כללים לוגיים המתייחסים לאופי האינטראקציה בין הדף למערכת ה- CRM בעת השמירה/ שליחת הטופס: יצירת/ עדכון פרטי אנשי קשר, פתיחת רשומה רישום/ בקשה חדשה וכן הלאה. המערכת תוכננה כך שלא יהיה צורך בהשקעת משאבי פיתוח ועיצוב בצד הלקוח. עם זאת, במידת הצורך יכול המשתמש לשלב קוד שיענה לדרישותיו הספיציפיות, הן בהיבט הלוגיקה והן בהיבט העיצובי.

יניב פרטוק, מנכ"ל BALINKלמערכת החדשה היכולת לחסוך משמעותית, הן בזמן והן בעלויות, ביישום ובהטמעה של החלקים האינטראקטיביים בפורטלים ארגוניים, בבניית דפי נחיתה באתרי אינטרנט, בתהליכי רישום מקוונים למוסדות השכלה גבוהה ובכל דפי המשוב באתרים וברשתות החברתיות. יחד עם זאת, ערכה העיקרי של המערכת טמון לאו דווקא בחסכון ההטמעה, כי אם בגמישות שמתאפשרת באמצעותה לבסס את המידע ב-CRM על אינפורמציה הנאספת באמצעות המערכת מהפרופיל החברתי של הלקוח.

בי.איי.לינק – כרטיס ביקור:
בי.איי.לינק פועלת זה מספר שנים כגוף לפיתוח ושיווק אפליקציות ופתרונות מוטמעים ללקוחות בסביבת סיילספורס (פלטפורמת Force.com). בי.איי.לינק הינה שותף פיתוח בסביבת Salesforce, ומשווקת מספר מוצרים בתחום ה-Sales Force Automation בחנות המקוונת של סיילספורס, ה-Appexchange. לחברה מחלקה ייעודית לפתוח אפליקציות המיועדות להפצה דרך ערוץ זה, ובימים אלו שוקדת החברה על מספר פרוייקטי מוצר בשלבי התקדמות שונים. בנוסף, ביצעה החברה עד היום למעלה ממאה פרוייקטי פתוח והטמעה מתקדמים ללקוחות סיילספורס בארץ ובעולם במטרה למצות את הפוטנציאל הטמון בסביבת ה- CRM הייחודית הזו, תוך הקפדה על עקרונות הפיתוח של פלטפורמת ה-Force.com.

תחום פעילות שלישי של החברה הינו ייעוץ מעשי לחברות תוכנה עצמאיות אחרות (ISVs) לפיתוח מוצרי אינטגרציה למוצרי הליבה שלהן לסביבת סיילספורס, כולל העלתם ל-Appexchange. שירות זה מהווה הזדמנות מעולה לחברות התוכנה להציע חיבור נוח ואינטואיטיבי למוצרים שלהן, מתוך ממשק המשתמש של סיילספורס המוטמע בקרב כמאה אלף חברות וכשלושה מיליון משתמשים.

אירועים קרובים