HP: קרייג פלאואר מונה למנהל המיחשוב הראשי; ג'ון הינשואו – למנהל עולמי לטכנולוגיה ותהליכים עסקיים

הינשואו יופקד על המיחשוב ועל המיטוב של התהליכים העסקיים ברחבי החברה ● מוט נודע כמי שבמהלך כהונתו ארגן מחדש את מחלקת המיחשוב של HP וצמצם באופן משמעותי את מספרם של מרכזי הנתונים של החברה ● המינויים הוכרזו בעקבות פרישתה של שורה ארוכה של מנהלים בכירים מהחברה בתקופה האחרונה

HP הכריזה על שורה של מינויים לתפקידים בכירים בחברה.

ג'ון הינשואו מונה לתפקיד סגן נשיא ביצועי ומנהל עולמי לטכנולוגיה ותהליכים עסקיים. הינשואו יופקד על המיחשוב ועל המיטוב של התהליכים העסקיים ברחבי החברה. בעבר עבד הינשואו בחברת בואינג (Bowing) ולפני כן ב-וריזון (Verizon). הוא ידווח למג וויטמן, נשיאת HP ומנכ"לית החברה.

קרייג פלאואר מונה לתפקיד מנהל המיחשוב הראשי וסגן נשיא בכיר. פלאואר עובד ב-HP מאז 1984 והוא ידווח להינשואו, לאחר שעד כה דיווח לרנדי מוט, שפרש מהחברה ביוני בעקבות הארגון מחדש שעליו הכריז המנכ"ל הקודם, ליאו אפותקר. מוט נודע כמי שבמהלך כהונתו ארגן מחדש את מחלקת המיחשוב של HP וצמצם באופן משמעותי את מספרם של מרכזי הנתונים של החברה.

המינויים הוכרזו בעקבות פרישתה של שורה ארוכה של מנהלים בכירים מהחברה בתקופה האחרונה. בחודש שעבר פרש מ-HP המנהל הראשי לאסטרטגיה וטכנולוגיה, שיין רוביסון, ומהחברה נמסר, כי לא ימונה לו מחליף. בנוסף, פיל מק'קיני, סגן נשיא ומנהל טכנולוגיה ראשי בחטיבה למערכות אישיות, יפרוש בסוף השנה. ביוני פרשה אן ליברמור מתפקיד מנהלת החטיבה לפעילות ארגונית, אך היא ממשיכה לכהן במועצת המנהלים של HP.

וויטמן החליפה לא מכבר את אפותקר, שכיהן בתפקיד מנכ"ל HP במשך פחות משנה. הוא בא במקומו של מארק הארד, שנאלץ לפרוש לאחר שערורייה שכללה האשמות בהטרדה מינית ודיווח כוזב על הוצאות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים