וצלב מוכנה, YSOFT: "הנייר והטונר יקרים יותר מנפט – המטרה היא לחסוך במשאבים אלה"

"טון נייר משמעו 200 אלף דפים, לטובת ההפקה שלו נצרכים גלונים רבים של מים ו-1.2 טון פחם. גם טונר הוא בין עשרים המוצרים היקרים ביותר על פני כדור הארץ, ועלות הפקתו יקרה פי 260 מנפט", כך אמר וצלב מוכנה, מייסד ומנכ"ל YSOFT הצ'כית, שהציג פתרון לניהול הדפסה בענן במסגרת כנס PRINT2011 ● לדבריו, מעבר לניהול ההדפסה לענן מביא לצמצום ההוצאות בתחום

"טון נייר משמעו 200 אלף דפים, לטובת ההפקה שלו נצרכים גלונים רבים של מים ו-1.2 טון פחם. גם טונר הוא בין עשרים המוצרים היקרים ביותר על פני כדור הארץ, ועלות הפקתו יקרה פי 260 מנפט. מטרתנו לחסוך במשאבים יקרים אלה", כך אמר וצלב מוכנה, מייסד ומנכ"ל YSOFT הצ'כית.

מוכנה דיבר בכנס PRINT2011. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (א') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מקצוענים בתחום ובהנחייתם של פלי הנמר, נשיא ויזם אנשים ומחשבים ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

מוכנה הציג פתרון לניהול הדפסה בענן, המנהל את ההדפסות בצורה מאובטחת, באמצעות רכיב המותקן על גבי רשת התקשורת הארגונית ומשאיר את קבצי ההדפסה בארגון. לדבריו, מה שנשלח לענן הוא קובץ נתונים שונה, המכיל את פרטי המשתמש, בשעה שההדפסה נשארת בארגון. בדרך זו, הסביר, "מתקבלת רמת אבטחה גבוהה המפיגה את חששותיהם של הארגונים מהוצאת ההדפסה מחוץ לבית הארגון".

סער מזרחי, מנכ"ל YSOFT ישראל. צילום: קובי קנטורהוא סיכם בציינו, כי מעבר לניהול ההדפסה לענן מביא לצמצום ההוצאות בתחום. "אנו מספקים טכנולוגיית ענן המאפשרת למשתמשי הקצה לראות את ההדפסות ולנהל מדפסות ממקום מרכזי אחד ללא תלות במיקומם", סיכם.

סער מזרחי, מנכ"ל YSOFT ישראל, אמר כי החברה פועלת בשלוש השנים האחרונות בארץ, ולה מגוון לקוחות מכל מגזרי המשק. "אנו מטמיעים מערכות הדפסה מאובטחות, המאפשרות מעבר למרכזי הדפסה חכמים והופכות את המדפסת למדפסת אישית", אמר. מזרחי ציין כי הם ביצעו 60 פרויקטים שכאלה בקרב מגוון ארגונים מהמגזר הפיננסי והפרמצבטיקה. בדרך זו, הסביר, המדפסות הופכות להיות מנוהלות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים