תוכן שיווקי

לקראת אירוע | פלטפורמת Enterprise Vault

לקראת כנס "2011 Technology Day" של סימנטק ישראל, 15 בנובמבר, מרכז האירועים והקונגרסים Avenue, קריית שדה התעופה

06/11/2011 14:07

הצמיחה הגוברת בנפח המידע מחייבת את המנמ"ר למצוא דרכי הגנה, גיבויים וארכיון למידע המצטבר מידי יום, בעיקר מערכות המכילות מידע שאינו מנוהל ע"י מסדי נתונים כגון: שרתי קבצים, מדיה וכד'. שרתי קבצים ומערכות דואר אלקטרוני, Exchange, FS, SharePoint, מכילים מידע רב הגדל בקצב מהיר והתלות של רוב הארגונים במערכות אלו כאמצעי להתקשרות והתנהלות הינה קריטית להם.

מחקרים עדכניים מצביעים על כך שמערכות דואר אלקטרוני ויישומי העברת הודעות אחרים מאחסנים עד כ 75% מהקניין הרוחני של חברה ממוצעת. האתגר בהגנה, זמינות, ניהול היסטוריה ואכיפת חוקי רגולציה של הנתונים הינו משמעותי ולכך אנו נדרשים לתת מענה טכנולוגי מתאים. אחת מהדרכים להתמודד עם בעיה זו הינה הטמעה של פתרונות ארכיב ממוחשב אשר מאפשרות לארגונים לקבל שליטה על מאגרי המידע בארגון ע"י זיהוי המידע, איסופו ושמירתו בצורה מובנית הכוללת מנגנוני חיפוש ואינדוקס. פלטפורמת EV מובילה כיום, את תחום הארכיון הממוחשב ובכלל זה ארכיב של מערכות דואר אלקטרוני ומסמכים שונים, הקיימים במחשבי המשתמשים, ובכך מונעת פיזור לא מבוקר של המידע,

באמצעות ה-Enterprise Vault ניתן לשמר מערכות קבצים, דואר ומידע ארגוני לפרקי זמן מוגדרים ולאפשר אחזור פרטני מסביבת המשתמש הרגילה (כגון תוכנת Outlook לפרטי דואר). הטכנולוגיה משפרת את יכולות הגיבוי ואת תהליכי התאוששות מאסון, כמו כן כוללת מנגנון למניעת כפילות של מידע (Single Instance) ומאפשרת צמצום משמעותי של נפחי המידע הנשמרים. היא אף כוללת מנגנון חיפוש ואינדקס וממשקים מתקדמים לאיתור מידע ועוד.

ברוב הארגונים הגדולים פרויקט ארכיב הינו פרויקט רב תחומי, הדורש יידע בתחומים נוספים משיקים, כגון: אחסון, מערכות הפעלה, אפליקציות, בסיסי נתונים, תקשורת, אבטחת מידע, שליטה ובקרה, ניהול ומתודולוגיה. בשוק קיימים פתרונות נלווים, המתווספים לסביבת הארכיון, כגון: DRP ממוכן, בקרת תצורה, ניהול מצאי, שחזור תצורת שרתים (SERVER PROVISIONING) וניהול כולל של מערך ה-DRP.

ה-Enterprise Vault, אשר באמצעותה מארכבים ומנהלים כיום מיליונים רבים של תיבות דואר, שרתי קבצים ומערכות SharePoint בארגונים ברחבי העולם, מספקת למעשה מענה הולם לעמידה בכל האתגרים הללו באמצעות פלטפורמה חכמה לאחסון נתונים ארוך טווח וניהולו. היות וקיימת שונות רבה במאפייני הנתונים, עושה EV שימוש בטכנולוגיות סיווג ושימור חכמות על מנת ללכוד, למיין, לקטלג ולאחסן נתוני יעד לצורך אכיפה של הגדרות מדיניות והגנה על נכסי החברה תוך צמצום עלויות אחסון ותהליכי ניהול מופשטים.

לחברת One1 Systems ניסיון רב בהטמעת EV ובכלל זה תכנון והקמה של מערכות ארכיון בארגונים גדולים וקטנים במגזרים השונים כגון המגזר הפיננסי, תעשייה, בטחון, היי-טק, ועוד. One1 Systems הינה שותף Gold Partner של סימנטק (הגבוה ביותר) המעידה על רמה מומחיות טכנית ושיווקית גבוהה בתכנון ויישום פתרונות, המבוססים על מוצרי סימנטק. מעמד זה מספק לחברת One1 Systems עדיפות בקבלת תמיכה מחברת סימנטק, הדרכות ועוד ומומחי One1 Systems מחזיקים בתואר Symantec Certified Professional בתחומים של Data Protection ו-High Availability. הסמכות מתקבלות רק לאחר סדרת מבחנים וניסיון מוכח בשטח ביישום פתרונות אלו. הניסיון הרב שנצבר מאפשר לOne1 Systems להתמודד עם פרויקטים של ארכוב נתונים בכל סוג וגודל בהצלחה ולשביעות רצון מלאה של לקוחותינו.

לדברי סמנכ"ל המכירות החדש של One1 Systems, שלום דיין, "One1 Systems רואה בקידום טכנולוגיות חדשות מבית סימנטק מנוף להמשכיות עסקית והתייעלות בסביבות ה-IT של לקוחותיה. One1 Systems תמשיך להשקיע בעבודה משותפת והדוקה עם סימנטק, להעמיק את הידע והיכולות בצוות הטכנולוגי ע"מ לספק ללקוחותיה את הפתרונות הטובים ביותר".

בכנס "Technology Day 2011" ישתתף ג'ון בריגדן (John Brigden), סגן נשיא בכיר בסימנטק העולמית לאזור EMEA, שיציג את האסטרטגיה של סימנטק ואת חזונה הטכנולוגי לניהול ואבטחת מידע במגוון תחומים מרכזיים, בהם: ענן, וירטואליזציה, ומובייל. לתכנית הכנס יש להקיש כאן

אירועים קרובים