עודד קציר, מנמ"ר הג'וינט: "היו לנו עשרות מדפסות פזורות במשרדים – ולא עוד"

"בטרם הטמענו את הפרויקט להכנסת מכונות משולבות, הארגון היה שרוי בערב רב של מערכות. לעיתים היה משרד עם ארבע מדפסות העומדות אחת ליד השניה", כך אמר עודד קציר, מנמ"ר ג'וינט ישראל ● לדבריו, הפרויקט הביא לחסכון בנייר ובמתכלים, כמו גם חסכון בכסף, "שכן פחות הדפסות יוצאות החוצה"

"בטרם הטמענו את הפרויקט להכנסת מכונות משולבות, הארגון היה שרוי בערב רב של מערכות. היו לנו עשרות מדפסות פזורות במשרדים – ולא עוד", כך אמר עודד קציר, מנמ"ר ג'וינט ישראל.

קציר דיבר בכנס PRINT2011. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (א') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מקצוענים בתחום ובהנחייתם של פלי הנמר, נשיא ויזם אנשים ומחשבים ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי קציר, האגף מספק שירותי IT לשלושה גורמים: ג'וינט ישראל, ג'וינט חבר העמים ולמכון ברוקדייל. הארגון מונה 700 עובדים בשישה אתרים. הוא הציג סיפור פרויקט הטמעה של מכונות משולבות, אותו ביצעה חברת מפעיל.

"עברנו ממצב של ריבוי מכונות למכונות משולבות", אמר קציר, "הפרויקט ארך 8 חודשים, כשלפניו היו עשרות מדפסות בארגון. כיום יש מדפסות במסדרונות. לעיתים היה משרד עם ארבע מדפסות העומדות אחת ליד השניה".

מאיר ליבי, נציג VPSIGN. צילום: קובי קנטורקציר תיאר את הסיבות לעריכת הפרויקט: מגוון המדפסות חייב מגוון ציוד ומלאי; צורך בריבוי טונרים; עבודה מול ספקים רבים, שרידות נמוכה ותחזוקה יקרה; בזבוז משאבי חשמל מיזוג אוויר ומיקום. הספק הקודם שהיה, בטרם מפעיל, כשל, אמר קציר. הוא סיים בציינו את התועלות שנבעו מהפרויקט: שליטה ובקרה, שרידות גבוהה, מהירות והתייעלות, חסכון בנייר ובמתכלים, כמו גם חסכון בכסף, "שכן פחות הדפסות יוצאות החוצה".

מאיר ליבי, נציג VPSIGN, הציג מערכת לחתימה מאובטחת ומאושרת. המערכת, ציין ליבי, "מאפשרת את ייעול הטיפול בתהליכים מבוססי מסמכים, עמידה בכללי החתימות האלקטרוניות, הטמעה מיידית באמצעות רכיב, שמירת נתוני תהליך החתימה עם הקובץ המתויק והמאובטח". כך, אמר, "מתקבלת חתימה דיגיטלית מאושרת ומאובטחת". הוא ציין כי "אנו מספקים יכולת להעביר את התהליך של החתמת לקוחות מנייר, ‫לתהליך אלקטרוני. זה טוב לעסק שלכם ומצויין ‫לכדור הארץ שלנו. הארגון יכול לצפות לחסכון של חצי דולרים לעמוד נייר מודפס בעזרת הפתרון שלנו, זאת, לצד ‫חסכון בחשמל וב‫תחזוקת המדפסת, והפחתת העלויות של ארכוב וטיפול ידני בנייר ובשינוע שלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים