גוגל ערכה שינויים באלגוריתם החיפוש

השינויים ישפיעו על כ-35% מהתוצאות ונועדו לתת עדיפות לתכנים שמתעדכנים לעתים תכופות יותר ● מעתה יופיעו בראש תוצאות החיפוש תוצאות שקשורות לאירועים מהתקופה האחרונה ושאר נושאים פופולאריים ● כאשר מחפשים סקירות על מוצרים, למשל, תינתן עדיפות לסקירות העדכניות ביותר

גוגל (Google) ערכה שינויים באלגוריתם החיפוש מתוך מגמה להעניק עדיפות לתכנים שמתעדכנים לעתים תכופות יותר. אמיט סינגל, עמית גוגל, העריך כי השינויים ישפיעו על כ-35% מתוצאות החיפוש – מספר גדול אם לוקחים בחשבון שמדי חודש מתבצעים בגוגל מיליארדי חיפושים. השינויים מעניינים במיוחד את בעלי האתרים ואת מי שעוסקים בקידום במנועי חיפוש, שיצטרכו להתאים את פעילותם לאלגוריתם המחודש.

כזכור, בתחילת השנה ערכה גוגל שינויים באלגוריתם על מנת לדחוק כלפי מטה תכנים באיכות נמוכה שנועדו בעיקר לצורך קידום של תכנים אחרים. שינויים במגמה זו נערכו בכל המחצית הראשונה של השנה. לאחר שהושלמו עדכונים אלה, התפנו בגוגל לערוך את השינויים המוכרזים כעת,  שנועדו לתת עדיפות לתכנים שמתעדכנים לעתים תכופות יותר.

מעתה יופיעו בראש תוצאות החיפוש תוצאות שקשורות לאירועים מהתקופה האחרונה ושאר נושאים פופולריים. כאשר מחפשים סקירות על מוצרים, למשל, תינתן עדיפות לסקירות העדכניות ביותר.

"נוכח הקצב המהיר שבו מתעדכן כיום המידע, עשוי המידע העדכני ביותר להיות מהשבוע שעבר, מאתמול או אף מהדקה האחרונה, בהתאם למילות המפתח. האלגוריתם אמור לקבוע, למשל, אם תוכנית טלוויזיה מלפני שבוע הייתה האחרונה בסדרה, או אם ידיעה חדשותית משבוע שעבר כבר אינה רלוונטית", הסביר סינגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים