SGI רכשה את OpenCFD תמורת מיליוני דולרים

החברה הנרכשת עוסקת בתחום ה-CFD - דינמיקת זרימה חישובית - בקוד פתוח ● היא פיתחה את התוכנה OpenFOAM, שלדבריה מסייעת בפתרון בעיות זרימה, בהן ריאקציות כימיות, מערבולות וזרימת חום, דינמיקת מוצקים ואלקטרומגנטים

SGI, המיוצגת בישראל על ידי TNN Telecom, הודיעה שהשלימה את רכישת חברת OpenCFD, שעוסקת בתחום ה-CFD (דינמיקת זרימה חישובית) בקוד פתוח. סכום העסקה המדויק לא נמסר, אולם הוא נאמד במיליוני דולרים

החברה הנרכשת פיתחה את התוכנה OpenFOAM, שמורכבת מיישומי Solver ומ-170 כלי עזר. מהחברה נמסר, כי התוכנה מסייעת בפתרון בעיות זרימה, בהן ריאקציות כימיות, מערבולות וזרימת חום, דינמיקת מוצקים ואלקטרומגנטים. יצוין, כי OpenFOAM היא פלטפורמה פתוחה המציעה גישה לקוד והיא ניתנת להתאמה ולהרחבה בהתאם לצרכי הלקוח.

"CFD הוא אחד מתחומי היישומים החשובים ביותר עבור המיחשוב הנדסי", אמר מארק ברנצ'יאה, מנכ"ל SGI. "עם הרכישה של OpenCFD, נוכל לספק ללקוחותינו את פתרון ה-CFD המלא המשולב הראשון בשוק, בו החומרה והתוכנה מותאמים לעבוד יחדיו".

ישראל וינמן, מנהל הפעילות העסקית של SGI ב-TNN, אמר ששימוש בתוכנת CFD מאיץ תכנון ופיתוח מוצרים בתחומים רבים מאחר שהוא מבטל את הצורך לבנות אבטיפוס פיזי יקר. "בשימוש בכלי CFD יכולות החברות לבנות מודל ולדמות את האינטראקציה של נוזלים וגזים עם משטחים מוצקים, ובכך לתת מענה לאחד האתגרים העיקריים ביצירת מוצר", הוסיף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים