מטריקס הקימה תשתית וירטואלית מבוססת VMware עבור תדיראן טלקום; ההיקף: רבע מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט ביצעה מטריקס הסבה של השרתים הפיזיים בחברה לשרתים וירטואליים, כולל הקמת סביבה וירטואלית מבוססת שרתי Dell PowerEdge R610 Rack Server, הטמעת פתרון vSphare מבית VMware והרחבת מערכת האחסון המרכזית של תדיראן טלקום ● עידו לבנון, מנהל מערכות המידע בתדיראן טלקום: "המעבר לתשתית וירטואלית יביא לחסכון עצום בהוצאות החשמל, הטיפול בתקלות, האחזקה והניהול של מערכות המידע בארגון"

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס השלימה באחרונה פרויקט להקמת תשתית וירטואלית מבוססת פתרונות VMware בתדיראן טלקום, בהיקף כספי המוערך ברבע מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט, שבוצע בתוך כשבועיים, ביצעה מטריקס הסבה של השרתים הפיזיים לשרתים וירטואליים, כולל הקמת סביבה וירטואלית מבוססת שרתיDell PowerEdge R610 Rack Server, הטמעת פתרון vSphare מבית VMware והרחבת מערכת האחסון המרכזית בחברה.

עידו לבנון, מנהל מערכות המידע בתדיראן טלקום, אמר כי "המעבר לתשתית וירטואלית יביא לחסכון עצום בהוצאות החשמל, הטיפול בתקלות, האחזקה והניהול של מערכות המידע בארגון ויסייע לנו לעמוד בהיקפי האחסון הגדלים שלנו".

לדברי יריב חגואל, ארכיטקט פתרונות בכיר בחטיבת האינטגרציה ותשתיות של מטריקס: "הפרויקט בוצע כחלק ממעבר החברה למשכנה החדש. שמחנו לקחת חלק ולתרום למעבר קל וטבעי,  גם ברמת שדרוג התשתיות של החברה. כנגזרת של הפרויקט כמובן סייענו בהפחתה משמעותית של היקף החומרה – עובדה נוספת שתרמה למעבר קל ומהיר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים