ספקית ציוד התקשורת הלוויינית נובלסט הטמיעה תוכנה של קוואליסיסטמס הישראלית; ההיקף: מאה אלף שקלים

נובלסט רכשה את מערכת התוכנה שפותחה בקוואליסיסטמס לניהול ואוטומציה של בדיקות איכות למוצרי תקשורת, והיא תשמש לבדיקת מוצרי החברה המיועדים לרשויות שידור וספקיות תוכן ברחבי העולם ● אלי גנור, מנהל ה-QA בנובלסט: "באמצעות המערכת של קוואליסיסטמס אנחנו מבצעים בדיקה של כל גרסה במשך 3-4 שעות בלבד, כשבעבר זה לקח לנו חודש"

ספקית ציוד התקשורת הלוויינית נובלסט הטמיעה את התוכנה של הסטארט-אפ הישראלי קוואליסיסטמס לצורך בדיקות איכות של מוצריה. החברה רכשה את מערכת התוכנה שפותחה בקוואליסיסטמס לניהול ואוטומציה של בדיקות איכות למוצרי תקשורת, והיא תשמש לבדיקת מוצרי נובלסט המיועדים לרשויות שידור וספקיות תוכן ברחבי העולם.  היקף הפרויקט בשלב הראשון מסתכם בכ-100 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט משתמשים מהנדסי ה-QA של נובלסט בתוכנה של קוואליסיסטמס לכתיבת מגוון רחב של בדיקות באופן עצמאי, ללא תלות באנשי הפיתוח. המערכת נותנת מענה למגוון הבדיקות הרחב הנדרש לכל גרסה חדשה, כולל בדיקות פונקציונאליות, בדיקות ביצועים, בדיקות יציבות ועוד.

אלי גנור, מנהל ה-QA בחברת נובלסט, אמר כי "המוצרים אותם אנחנו שולחים ללקוחותינו בעולם חייבים להיות אמינים ב-100%. כשל זמני במערכת שסיפקנו לחברת כבלים יכול לגרום להפסקת שידורים. לכן, בדיקת איכות ותפקוד המוצרים לפני שהם נשלחים ללקוחות חייבת להעשות בצורה מושלמת. באמצעות המערכת של קוואליסיסטמס אנחנו מבצעים בדיקה של כל גרסה במשך 3-4 שעות בלבד, כשבעבר זה לקח לנו חודש. גם משך כתיבת סט הבדיקות התקצר בצורה משמעותית והוא עומד היום על 24 שעות בלבד. המערכת עובדת עבורנו 24/7 , גם כשאנחנו ישנים, ואין ספק כי היא תסייע לנו להשיק בעולם את המוצרים שלנו במהירות ובאיכות גבוהה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים