יוחנן בנבנישתי, טלדור: "הרשתות החברתיות חשובות לארגון בשל השיח שמתנהל בהן אודותיו"

בנבנישתי, שאמר את הדברים בכנס CRM SM שנערך היום, ציטט את נתוני חברות המחקר, לפיהם אחוז הצמיחה בשימוש של הגולשים במדיה החברתית ממשיך לגדול, לצד יותר זמן של שימוש ברשת החברתית ● , אמר בנבנישתי, "היא לספק חוויית לקוח בכל הערוצים, תוך מתן מבט מלא על נתוני הלקוח ופעילויותיו בכל הערוצים, שמירה על אינטראקציה אישית מול הלקוח" ● אילן זריהן, מנכ"ל סיירינקס, הציג מערכת פרי פיתוח החברה, MyBusiness

"הצמיחה המהירה של הגולשים המשתמשים ברשת החברתית הביאה לשינוי גם בעולם העסקי. הרשתות החברתיות הפכו לחשובות עבור הארגון, בשל השיח שמתנהל בהן על העסקים והפתרונות שלו", כך אמר יוחנן בנבנישתי, מנהל תחום פתרונות הענן בחטיבת היישומים של טלדור.

בנבנישתי דיבר בכנס CRM SM שדן בניהול קשרי הלקוחות ובחיבור בינו לבין העולם הנייד והמדיה החברתית. הכנס נערך היום (ב') במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה. לכנס, בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים, הגיעו מאות מקצוענים מהתחום, והנחו אותו פלי הנמר – נשיא ויזם הקבוצה, ויהודה קונפורטס – העורך הראשי בה.

בנבנישתי ציטט את נתוני חברות המחקר, לפיהם אחוז הצמיחה בשימוש של הגולשים במדיה החברתית ממשיך לגדול, לצד יותר זמן של שימוש ברשת החברתית. מנגד, אמר, ארגונים הבינו את הפוטנציאל הגלום במדיה חדשה זו והחלו להיכנס שם. כך, אמר, "מחקר של מק'ינזי (McKinsey) העלה, כי הלקוחות הם היוזמים כיום את הקשר עם הארגונים, ב-66% מנקודות המפגש הקשורות למותג העסקי".

נתון נוסף, ציטט, העלה כי 75% מהגולשים מעורבים ברשתות החברתיות וכי 93% מהם פונים לעסק על בסיס חיפוש ברשת. המטרה, אמר בנבנישתי, "היא לספק חוויית לקוח בכל הערוצים, תוך מתן מבט מלא על נתוני הלקוח ופעילויותיו בכל הערוצים, שמירה על אינטראקציה אישית מול הלקוח".

אילן זריהן, מנכ"ל סיירינקס. צילום: קובי קנטורהוא הציג מוצר שטלדור מייצגת, Buzzienet, בתחום אינטגרציה של רשתות חברתיות למערכות ה-CRM של אורקל (Oracle). לדבריו, הפתרון זמין בתצורת מיחשוב ענן ולדור מאפשרת ללקוחות להפעילו לתקופת ניסיון. "חלה התפתחות", סיכם, "מהעידן הטרום דיגטלי אל זה הדיגיטלי, וכיום אנו מצויים בעידן הארגון החברתי 3.0, בו משולבים בארגון נתונים מנותחים מהרשתות החברתיות עם מערכות ניהול קשרי הלקוחות".

אילן זריהן, מנכ"ל סיירינקס, הציג מערכת פרי פיתוח החברה, MyBusiness. החברה, אמר, הוקמה ב-2005 ולה יותר מ-200 לקוחות ויותר מ-5,000 משתמשים. המדובר, הסביר זריהן, במערכת CRM בתצורת תוכנה כשירות בענן. לדבריו, המערכת מספקת גמישות, יכולת קליטת נתונים ממקורות חיצוניים, יש לה מחולל כלים אוטומטיים, והיא מספקת גם יכולת לבנות דו"חות, שאילתות ולוחות מחוונים.

מערכת ניהול קשרי הלקוחות, אמר זריהן, היא ידידותית, עובדת במודל SaaS, מתמחה בין השאר באיסוף שעות וניהול פרויקטים, ומהווה את בסיס הלקוחות של החברה, מנהלת את המכירות ואת השירות, וניתן להגיע אליה מכל מקום ומכל מחשב, בעלות רישיון סבירה.

המערכת, ציין זריהן, "מאפשרת התאמה מהירה ופיתוחים מהירים. מערכת ה-CRM כוללת מודול לניהול דיווחי שעות עובדים ולניהול פרויקטים, ניהול קשרי לקוחות, מודול מכירות, מודול לניהול מוקד פניות ועוד". לדבריו המערכת מאפשרת "דיאלוג אינטימי מול הלקוח, המתבסס על תיעוד אינטראקציות קודמות, והמקנה ללקוח תחושה שמכירים אותו. בקרוב המערכת תאפשר יכולת לקבל מיילים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים