תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם פוני ארביב, מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס

לקראת כנס Red Hat Symposium - Open Source Day, ה-9 בספטמבר

07/11/2011 16:16

לקראת הגעת משלחת בכירי רד האט לישראל,מדוע להערכתך מייחסת רד האט לישראל חשיבות כה רבה?
"ישראל היא אחת המדינות בהן רואה רד האט כברומטר למדינות המערב בעולם. ישראל נחשבת למדינה חדשנית בה הארגונים מקדימים לאמץ טכנולוגיות חדשות ולכן היא חשובה לארגון כמו רד האט ולמנכ"ל ללימוד התנהגות השוק. סיבה זו והעובדה שישראל נחשבת למדינה עם יוזמות טכנולוגיות רבות בדמות חברות הסטארטאפ הרבות שמוקמות בישראל, גרמו לחברה להחליט להשיק תכנית ייחודית לתמיכה בסטארט אפים בישראל.

ב-8 השנים האחרונות מאז נכנסה רד האט לישראל, למטריקס שיתוף פעולה הדוק עם רד האט בכל המישורים –שיווק, מכירות, טכנולוגיה, שירות ועוד. השוק הישראלי חווה בשנים האחרונות שינוי בתפיסה, כאשר הקוד הפתוח נכנס ליותר ויותר ארגונים כבסיס ליישומים הקריטיים. בשל היחסים הטובים וההדוקים בין מטריקס לבין רד האט בישראל פועל מודל ייחודי. ישראל היא המדינה היחידה בה הנציג המקומי מספק פתרונות, שירות ותמיכה הן ברמה 1 והן ברמה 2, דבר המעיד על רמת האמון של רד האט במקצועיות והשירותיות של מטריקס".

כמעט 8 שנים מאז כניסת רד האט לישראל באמצעות מטריקס. כיצד תסכם את התקופה?
"כאשר מטריקס נכנסה לתחום הקוד הפתוח, כמעט ולא היו ארגונים בישראל שהפעילו מערכות קוד פתוח והמעט שהפעילו עשו זאת עבור יישומים שוליים ולא קריטיים. כיום המצב שונה לחלוטין. כאשר קיבלנו את הנציגות של רד האט והבנו את הפוטנציאל העצום הטמון בתחום הקוד הפתוח, התועלות הטכנולוגיות והעסקיות שהתפיסה הזו מביאה, היה ברור לנו שכדי שארגונים ייהנו מהפוטנציאל העצום דרוש גוף חזק בארץ שיספק 'גב', כתובת ותמיכה מקצועית ועסקית וכאן היתה ההזדמנות עבורינו. היום מאות ארגונים נעזרים ברד האט כתשתית עבור היישומים הקריטיים שלהם ומגמת גידול זו ממשיכה. קיבלנו החלטה אסטרטגית לפעול ברצינות המירבית על מנת לספק שירות איכותי ומקצועי עם יכולות טכנולוגיות גבוהות ורמת שירות גבוהה. הקמנו קבוצת מומחי קוד פתוח בחברה והעברנו אותם הסמכות של רד-האט, השקענו רבות בשיווק ובהקמת מרכז תמיכה, גייסנו שותפים עסקיים וכבר בתחילת הדרך שברנו מחסומים וניפצנו תפיסות ישנות וחששות לגבי הקוד הפתוח".

מהם הערכים המוספים שמספקת חטיבת מוצרי התוכנה יחד עם קבוצת הקוד הפתוח עבור לקוחות רד האט בישראל?
"רמת השירות הגבוהה והתמיכה המקצועית מהווים חלק בלתי נפרד מהצלחת החטיבה ויכולתנו למכור לאותם לקוחות שוב ושוב פתרונות מגוונים. שביעות הרצון של לקוחות רד האט מהתמיכה של מטריקס הנה הגבוהה ביותר. שביעות הרצון מן ה-Help Desk של החטיבה, המספק שירותים 24X7, נשאר גבוה מאוד במדדים של מקצועיות ומידת ההבנה של אנשי השירות את צרכי הארגון, נכונות לסייע, מהירות המענה ואדיבות אנשי השירות. כחטיבה שמייצגת ספקים בינלאומיים רבים ומשמשת כמרכז הידע שלהם בארץ, שמה דגש רב על יצירת מרכז ידע מקצועי ושירותי. אנו גאים שלקוחותינו הביעו שביעות רצון גבוהה בסקר שערכנו".

אירועים קרובים