תוכן שיווקי

יורוקום תקשורת דיגיטלית מצאה את החיבור המושלם בין עולם ה-IP וה-IT

07/11/2011 16:48

חברת יורוקום, נציגת Panasonic בישראל, הינה חברת פתרונות התקשורת, אלקטרוניקה בידורית ומולטימדיה הגדולה בישראל. פתרונות התקשורת של יורוקום ללקוחות העסקיים, המוצעים באמצעות חטיבת יורוקום ביזנס, מבוססים על מערכות IP מתקדמות של Panasonic. מערכות אלו מאפשרות קישור בין סניפים ו/או שלוחות מרוחקות של המשרד על גבי רשת המחשבים או האינטרנט, סינכרון בין רשת המחשוב בארגון לבין מערכת הטלפונים (CTI), הצגת  מידע על המתקשר מתוך בסיס הנתונים, בקרת ניהול וקשרי לקוחות, ביצוע חיוג טלפוני ישירות מהאאוטלוק ושימוש בטלפון סלולרי/מחשב נייד כשלוחה של המערכת.

לדברי מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית, "האסטרטגיה אותה מובילה Panasonic העולמית בתחום ה-IP, היא לספק ללקוח תשתית פונקציונאלית אחת, שתתאים את עצמה לכל השינויים התכופים בסביבה הארגונית והטכנולוגית, ללא כל צורך בביצוע שינויים תכופים הגוררים עלויות נוספות לארגון".

הפתרונות של יורוקום הינם מודולאריים ומאפשרים גמישות והתאמה לצרכי הלקוח בהווה ובעתיד וכן כוללים מוצרים ממגוון תחומים, יכולות ויישומים המעשירים את חווית המשתמשים ומובילים לשיפור איכות השירות וליכולת הניהול והבקרה הארגונית. אחד הפרויקטים המורכבים שביצעה לאחרונה חטיבת התקשורת של יורוקום הוא הטמעתה ותפעולה של מערכת PIS (ר"ת Passengers Information System) ברכבת ישראל. מערכת זאת מיועדת להודיע באופן אוטומטי לנוסעים בעשרות התחנות הפזורות בארץ מתי הרכבת צפויה להגיע. המערכת מתממשקת למערכות ה-IT השונות של הרכבת, לרבות חיבור עיקרי אל מערכת האיתות. היא תופעל ממוקד מרכזי של הרכבת, בו מצוי מערך השליטה והבקרה הארצי שלה. כל המידע על תנועת הרכבות והכריזה יוצג למנהלי התחנות בצורה ברורה וקליטה על גבי מסכים גדולים שגם הם יסופקו ע"י יורוקום.

עוד סיימה חטיבת התקשורת של יורוקום את תהליך הטמעתן של פתרונות תקשורת ברשתות מובילות. למשל כדוגמת רשת הום סנטר, שם שודרג מערך התקשורת במטה ההנהלה ובסניפי הרשת, עם התקנתן של  מערכות IP מתקדמות מדגם TDE100\200 בסניפי הרשת וכן מרכזיית IP מדגם TDE600 באתר ההנהלה. רשת עדן טבע מרקט הטמיעה מרכזיית IP בסניף ההנהלה בפולג וכמו כן הותקנו 15 מרכזיות IP נוספות בסניפים ברחבי הארץ, כל הסניפים מחוברים ב-VOIP מה שמאפשר חיסכון בעלויות התקשורת תוך שימוש במשאבים משותפים ויכולת ניהול של כל מערך הטלפוניה כמרכזייה אחת.

בחברת דיפלומט הוטמעה מערכת תקשורת IP מבית Panasonic מדגם TDE600 המכילה כ-400 שלוחות ומערכות תקשורת נלוות בניהן: מערכת Communication Assistant לשליטה במכשיר הטלפון והדואר הקולי ישירות מהמחשב האישי, טלפוני תוכנה (softphones) ומערכת Call Center ידידותית במיוחד. לדברי יוסי פרידמן, מנהל IT בדיפלומט, "הבחירה בפנסוניק נעשתה לאחר בחינה מקיפה של יצרני המרכזיות המובילים, ההטמעה נעשתה בצורה איכותית מאוד תוך ליווי צמוד של אנשי יורוקום במהלך הפרויקט וגם לאחר העלייה לאוויר".

מודי אזולאי, מנהל מוצרים ופתרונות תקשורת ביורוקום, פורס את חמש הנקודות העיקריות לחברות המתקינות מרכזיות IP:

1-    "ניהול מרכזי של כל מערכות הטלפוניה הארגונית, כאשר כל הסניפים בכל העולם מקבלים אותם השירותים, מאותו שרת VoIP, שמקומו הפיזי כלל לא חשוב. עם מערכת IP אין יותר צורך להתקין בכל סניף מרכזיה פרטית ואין צורך בתא קולי, או בשרת שיחות מקומי. את כל השירותים ניתן לספק מרחוק, על רשת IP שמחברת את הסניף למרכז. זו יכולה להיות רשת קווים שכורים או רשת IP-VPN.

2-    ההתקנה פשוטה, כי אין צורך בפריסת שתי רשתות תקשורת – רשת טלפוניה לצד רשת נתונים. היום לרוב הארגונים יש תשתית שמאפשרת העברת שיחות על אותם כבלים שמעבירים נתונים ואפשר לחסוך את כל התקנת הרשת הטלפונית.

3-    רשת IP-VPN מחברת את כל הסניפים עם המרכז ולמעשה הופכת את כלל הרשתות המקומיות לרשת ארגונית אחת. יש עדיין צורך במערכת הגנות אינטנסיבית, כדי לוודא שמעבר המידע באינטרנט בטוח מפני האזנות ו/או גניבת שיחות.

4-    הרשת האירגונית החדשה משמשת לא רק להעברת שיחות טלפון בתוך הארגון, היא גם פלטפורמה מאוחדת לתקשורת נתונים, גישה לאינטרנט, שיחות ועידת חוזי (Video Conference), לימוד מרחוק (e-learning) וליישומים של Collaboration בתוך החברה ומחוצה לה. השימוש ההולך וגדל בסמארטפונים מאפשר שימוש ברשת התקשורת של המשרד מכל מקום ובכל זמן. ברגע שמגדירים את הארגון כ-"מבוסס IP" קורה משהו מעניין. אנשים מגלים כי ניתן לעבוד בתקשורת, בצורה נוחה ,בלי לבזבז זמן בנסיעות והמרחק לא מהווה מחסום.

5-     ניתן להכניס את המהפכה לארגון בהדרגה מהמרכז לפריפריה. לאחר שהמרכז כבר פועל בצורה חדשה, ניתן לחבר אליו סניפים נוספים.

אתר יורוקום

אירועים קרובים