שלומי פרייס, נט-אפ ישראל: "IDC חוזה שהאיחסון בארץ יצמח ב-2012 ב-8%; אנחנו נצמח הרבה יותר"

"עולם האיחסון משתנה וגדל ללא הרף", אמר פרייס, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "מנמ"רים נדרשים לערוך חשיבה מחודשת על מערכי האיחסון שלהם, על מנת לקדם ולהביא את ארגוניהם ליתרון העסקי הנדרש"

"IDC צופה שהמכירות של שוק האיחסון הישראלי יגדלו ב-2012 ב-8%. אני מעריך שנגדיל את נתח השוק שלנו ושיעורי הצמיחה שלנו יהיו גבוהים הרבה יותר מאשר התחזית הזו", כך אמר שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ (NetApp) ישראל.

פרייס דיבר בכנס שערך היום (ג') הסניף הישראלי של החברה במלון שרתון בתל אביב לשותפים העסקיים שלו. האירוע נערך בהפקת אנשים ומחשבים והנחה אותו ינון וטשר, מנהל שותפים עסקיים בנט-אפ ישראל.

לדברי פרייס, "עולם האיחסון משתנה וגדל ללא הרף. מנמ"רים נדרשים לערוך חשיבה מחודשת על מערכי האיחסון שלהם, על מנת לקדם ולהביא את ארגוניהם ליתרון העסקי הנדרש".

פרייס תיאר כמה מגמות על בעולם האיחסון: האחת, אמר, היא הגידול העקבי במשך שנים של נפח האיחסון הארגוני, שצומח בעשרות אחוזים לשנה. לדבריו, הדבר קורה בגלל ריבוי האיחסון של חוזי, מוזיקה וסרטים, לצד העובדה שארגונים חפצים לאסוף עוד מידע אודות הלקוחות, בין השאר ברשתות החברתיות. המגמה השנייה שציין פרייס היא המעבר של ארגונים לעבודה ירוקה – לא רק מהנימוק הסביבתי, אלא גם בשל הצורך ההולך וגובר לחיסכון בתקציבים והרצון לגשר על הפער בין גידול באיחסון להקפאה של תקציבי המיחשוב הארגוניים. עוד הוא ציין את פרויקטי הווירטואליזציה בארגונים, שהחלה בשרתים ועברה לתחנות הקצה ולמערכות האיחסון. המגמה האחרונה עליה דיבר פרייס היא המעבר למיחשוב ענן ועבודה בתצורות תוכנה ומיחשוב כשירות.


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

הוא אמר, כי "עולם האיחסון מתאפיין בחוסר ניצול של המערכות, גידול במידע וריבוי ארכיטקטורות המיועדות ליישומים שונים. לכן, מנהל התשתיות עסוק בהישרדות רוב הזמן ולא מוצא זמן לתכנן קדימה".

קונסטנטין אבר, מנהל שותפים עסקיים לשווקים צומחים בנט-אפ לאזור EMEA. צילום: קובי קנטורבהתייחסו ללקוחות הבינוניים והקטנים אמר פרייס, כי "הם מצויים בשוק דינמי, עם תקציבי IT פחותים מאלה של ארגוני האנטרפרייז. אנחנו מספקים להם מערך איחסון במחיר שווה לכל נפש, שעונה על צרכיהם. כל יתרונות החברה מגולמים בהם: קלות שימוש, יעילות ומחיר אטרקטיבי עבורם".

בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים ענה פרייס, כי "לנט-אפ יש מוצרים טובים יותר מאשר למתחרים, על מנת לענות על התחרות בשוק ולספק ללקוחות מענה מיטבי".

"יש בישראל סביבת עבודה מעולה"

קונסטנטין אבר, מנהל שותפים עסקיים לשווקים צומחים בנט-אפ לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), אמר ש-"הגעתי לישראל על מנת להיפגש עם השותפים העסקיים והלקוחות פה. ישראל היא אחת מארצות המפתח באזור EMEA, יש בה סביבת עבודה מעולה שמקיפה את מוצרי החברה".

אבי נורמן, מנכ"ל TIE. צילום: קובי קנטורהוא הוסיף, כי "נמשיך להעמיק את הקשר בין החברה לשותפיה ונתמוך בשותפים בקשרים שלהם מול הלקוחות. זאת, בשל מודל העבודה שלנו – מכירה בלתי ישירה. כמעט מ-100% מהמכירות שלנו נעשים בדרך זו".

אבי נורמן, מנכ"ל TIE, אמר שהחברה שהוא עומד בראשה היא המפיצה הראשית של נט-אפ בארץ. לדבריו, "השנה הנוכחית הייתה מוצלחת בפעילות בשוק המקומי, ואנחנו צופים שב-2012, נמשיך להגדיל את נתח השוק שלנו על חשבון המתחרים".

המסר של נורמן למנמ"רים הוא ש-"עליהם לבחור בפתרון הנוח ביותר, הפשוט והגמיש בשוק, עם בסיס ההתקנות הגדול בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים