אריק סייר, נט-אפ: "אנחנו מתמקדים בלקוחות הבינוניים, בצד ארגוני האנטרפרייז"

"תקציבי ה-IT של הלקוחות הארגוניים הבינוניים פחותים מאלה של ארגוני האנטרפרייז, אבל צרכי האיחסון שלהם הולכים וגדלים", אמר סייר, מנהל ערוצי שותפים בנט-אפ לאזור EMEA, בכנס שערך הסניף הישראלי של החברה, בהפקת אנשים ומחשבים ● לדבריו, "הם נדרשים לפתרונות איחסון גמישים ויעילים, ובמחירים שפויים" ● במהלך הכנס השיקה נט-אפ פלטפורמת איחסון חדשה לארגונים הללו

"אנחנו מתמקדים בלקוחות הארגוניים הבינוניים, כיוון שאנחנו מזהים שם פוטנציאל עסקי ברור. תקציבי ה-IT שלהם פחותים מאלה של ארגוני האנטרפרייז, אבל צרכי האיחסון שלהם הולכים וגדלים. הם נדרשים לפתרונות איחסון גמישים ויעילים, ובמחירים שפויים", כך אמר אריק סייר, מנהל ערוצי שותפים בנט-אפ (NetApp) לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).

סייר היה דובר המפתח בכנס שערך היום (ג') במלון שרתון בתל אביב הסניף הישראלי של החברה לשותפים העסקיים שלו. האירוע התקיים בהפקת אנשים ומחשבים והנחה אותו ינון וטשר, מנהל שותפים עסקיים בנט-אפ ישראל.

לדברי סייר, "30% מסך המכירות השנתי שלנו, שעומד על 1.5 מיליארד דולרים, מגיע ממכירה לארגוני ביניים. המצב טוב אף יותר באזור שעליו אני מופקד, שם הנתון עומד על 40%". הוא ציין, כי נוספו לנט-אפ בשנתיים האחרונות יותר מ-6,500 לקוחות ארגוניים בגודל בינוני, וכי חברות המחקר מעריכות שמערכי האיחסון הארגוניים בפלח שוק זה יצמחו ב-2012 ב-24%.

הוא מנה את האתגרים שבפניהם ניצבים, לדבריו, המנמ"רים: לשנות את תמהיל תקציב ה-IT שלהם, שבימים אלה מופנים 70% ממנו לתחזוקה, ולהשקיע יותר בחדשנות ובפיתוח; ולהקטין את תקציב החומרה, שעומד על 55% מכלל תקציב ה-IT ולא גדל ביחס מתאים לגידול בצרכים. מנגד, אמר סייר, "גם בעולם האיחסון יש כמה כאבי ראש לא קטנים למנמ"ר: צמיחה שנתית של 59% בהיקפי הנפח של האיחסון; צמצום חלקו של האיחסון בכלל תקציב ה-IT ל-23% ; ניהול האיחסון; ביצוע תחזיות מדויקות יותר לגבי היקפי האיחסון העתידי; גיבוי והיערכות לאסון; והתאוששות מאסון".

"אל לספקיות האיחסון לספק לארגונים בינוניים פתרונות מורכבים, כיוון שאין בארגונים אלה את היקפי כוח האדם המקצועי שמאפיינים ארגוני אנטרפרייז", הוסיף. "מנגד, הם נדרשים ליותר ויותר פתרונות גיבוי, אבטחת מידע והגנה עליו, כי הם מבינים שאובדן מידע שכזה עלול להביא לחיסול העסק שלהם. בנוסף, הם זקוקים לרמות גבוהות יותר של שרידות וזמינות של מערכות ה-IT שלהם".

פלטפורמת האיחסון החדשה של נט-אפ

סייר הציג את פלטפורמת האיחסון החדשה של נט-אפ, שלדבריו "מותאמת לצרכים העסקיים המשתנים של חברות וארגונים מסדר גודל בינוני. קו מוצרי האיחסון מסדרת FAS2000 מאפשר בפשטות יכולת הרחבה למערך האיחסון, כדי שלקוחות בשוק הביניים יוכלו להתחיל ברגל ימין ולצמוח ביחד עם צרכי העסק".

הוא הוסיף, כי "עסקים בינוניים עומדים כיום בפני אתגרים ייחודיים, כתוצאה מהעלייה בדרישות העסקיות ומהצורך להשיג יותר תוך שימוש בפחות משאבים. אנחנו מבינים שאסור לכפות על הלקוחות להתפשר עבור העלות הנוחה ולהסתפק בטכנולוגיה 'ברמה סבירה'. עם פתרונות שנותנים מענה לשוק מתרחב זה, נט-אפ ממוצבת בעמדה ייחודית, שמאפשרת לנו לסייע ללקוחות להצליח לבנות בסיס איתן שניתן להרחיב ולהתאים לפי השינויים בעסק ובסדרי העדיפויות".

בהיבט הטכנולוגי, אמר סייר, מספק קו המוצרים שהושק כמה יתרונות: "ביצועים גבוהים, פשטות הפעלה, ערך גבוה, כושר הרחבה (סקלביליות) ויעילות. הוא מעניק לעסקים ביצועים משופרים וגמישות משופרת, כדי לאפשר ללקוחות להפיק את המרב מההשקעה שלהם ולהוסיף יכולות לפי הצורך ובהתאם לשינויים בצרכים העסקיים". הוא הוסיף, כי "בעוד יצרני איחסון אחרים מציעים טכנולוגיה אחת בלבד, או שתיים, לטובת יעילות האיחסון, אנחנו מציעים תשע טכנולוגיות משולבות, שסייעו ללקוחות להגיע לחסכון מצטבר של 11 מיליארד דולרים ולנפח איחסון של יותר מ-4.6 אקסה-בייט".

"חברות וארגונים בסדר גודל בינוני נתונים כיום ללחצים אדירים", סיכם סייר. "הם נדרשים לעמוד בקצב העלייה בדרישות העסקיות, להשקיע פחות ולהרוויח יותר. רבים מאותם ארגונים עברו לגישת וירטואליזציה כדי לאחד את תשתית ה-IT, להגיע לניצול מרבי של המשאבים הקיימים ולשפר את החיסכון בעלויות. מרבית העסקים הללו משתמשים בגרסאות מדור קודם של יישומים עסקיים ואינם יכולים לדחות עוד את ההשקעה בתשתית ה-IT הנחוצה כדי להקים מערך איתן וחסכוני, שישמש כבסיס לצמיחה. כאשר אמצעי איחסון הנתונים ממשיכים להתפשט בקצב מסחרר, יש להחלטות שהחברות הללו מקבלות בימים אלה לגבי תשתית ה-IT השפעה קריטית על יכולתן לשגשג כבר כיום ולצמוח מחר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים