אנדריאס קוניג, נט-אפ: "מגזר ה-SME הוא מאוד חשוב עבורנו"

"לפני חמש שנים החלטנו להיכנס לשוק ה-SME, בתוך שנה וחצי הצלחנו להגיע למקום הראשון, וכעת אנחנו רוצים לשמר את המעמד שלנו כמספר אחד", כך אמר אנדריאס קוניג, סגן נשיא בכיר ומנהל נט-אפ EMEA בראיון לאנשים ומחשבים בעקבות ההכרזה של החברה על קו מוצרים חדש לעסקים בינוניים ● לדבריו, "הפכנו את המערכות קלות מאוד לניהול, כך שבעזרת אדם אחד או שניים אתה יכול לנהל את כל האיחסון בארגון" ● על השוק הישראלי אמר קוניג, כי "ישראל היא אחת משבע המדינות הגדולות ב-EMEA בתוך נט-אפ"

"ראינו מגמה חשובה בשוק ה-SME, לפיה ללקוחות אין מספיק כוח אדם להריץ את ה-IT, אך הם עדיין צריכים תכונות שמספקות המערכות של ארגונים גדולים", כך אמר אנדריאס קוניג, סגן נשיא בכיר ומנהל נט-אפ (NetApp) באיזור EMEA בראיון לאנשים ומחשבים בעקבות ההכרזה של החברה על קו מוצרים חדש לעסקים בינוניים.

קו המוצרים החדש של נט-אפ, FAS2000, נועד לסייע לארגונים בינוניים להתמודד עם האתגרים בפניהם הם ניצבים כיום, לספק ביצועים טובים פי שניים עד שלושה מהמערכות הנוכחיות ולהעניק גמישות משופרת כדי לאפשר ללקוחות להפיק את המירב מההשקעה שלהם ולהוסיף יכולות לפי הצורך, ובהתאם לשינויים בצרכים העסקיים.

מה גרם לנט-אפ לצאת עם קו מוצרים המיועד לשוק ה-SME?
"שוק ה-SME הוא מאוד חשוב עבורנו, זה שוק מסורתי שגדל מהר מאוד. לפני חמש שנים החלטנו להיכנס לשוק, בתוך שנה וחצי הצלחנו להגיע למקום הראשון, וכעת אנחנו רוצים לשמר את המעמד שלנו כמספר אחד. מינינו מעל 2,000 שותפים רק באירופה ועשינו את תהליך המכירה קל מאוד.

בנוסף, הפכנו את המערכות קלות מאוד לניהול, כך שבעזרת אדם אחד או שניים אתה יכול לנהל את כל האיחסון בארגון. כמו כן הצגנו תכונות שזמינות ב-High End גם ל-Low End, ובזה אנחנו ייחודיים. כל האחרים עשו הפשטה של המערכות כדי להוריד את המחיר, אנחנו עשינו את כל המערכות תואמות, אותה מערכת הפעלה ואותן תכונות – אבל בהבדל של הכוח של המערכת והסקלביליות שלה. הלקוחות אוהבים את מה שאנחנו עושים, והיכולת להרחיב את התכונות של המערכות הגדולות לשוק הקצה מביאה לנו הצלחה".

כיצד קו המוצרים FAS2000 יסייע לעסקים קטנים ובינוניים?
"אחת התכונות החשובות היא השימוש בזיכרון פלאש לטיפול בנתונים הנפוצים ביותר. המערכת מאפשרת למשתמש להגיע לנתונים שבהם הם משתמשים הכי הרבה מזיכרון CASH במקום מתוך הדיסק, אך זאת מבלי שיידרשו להעתיק קבצים קדימה ואחורה. הכל נעשה באופן אוטומטי. עד כה התכונה הזו הייתה זמינה רק במערכות גדלות יותר. המערכת מתאימה לכל סוג של חברה, החל ממרפאת שיניים של חמישה משתמשים ועד לחברה גדולה".

מה מבדיל אתכם מהמתחרים?
"המערכת שלנו היא אחידה, יש לנו את אותה מערכת הפעלה על כל המערכות, מהקצה התחתון עד העליון. אנו מציעים יכולת שידרוג שלמה, הדיסקים נשארים ורק מחליפים את יחידת הבקרה. את המערכות של המתחרים קל להתקין אבל קשה לתחזק ולנהל. חלק מהמתחרים שלנו פיתחו מוצרים שונים במחלקות שונות ואחר כך גם קנו חברות אחרות. הדבר התבטא בריבוי מערכות הפעלה. עבור הלקוחות זה חלום בלהות כי הם צריכים מומחה לכל מערכת, וזה לא עובד".

מהו נתח השוק של נט-אפ בעסקים הבינוניים?
"זה תלוי במדינה. באירופה כולה, לפי IDC, אנחנו בבירור מספר 2 ובכמה שווקים כמו גרמניה, שווייץ ואוסטריה אנחנו ראשונים. בישראל המקום הראשון מתחלף בינינו לבין EMC, כרגע אנחנו ראשונים עם נתח שוק של 33% לפי IDC. המטרה שלנו תהיה להיות ראשונים באירופה ואנחנו בדרך הנכונה להיות שם".

מה אתה יכול לספר על השוק הישראלי?
"אני אוהב את השוק הישראלי. זה שוק גדול עבורנו, אנו מאוד מצליחים בו מזה שנים רבות, ויש לנו לקוחות גדולים כמו לאומי קארד, משרד הביטחון והפניקס. ישראל היא אחת משבע המדינות הגדולות ב-EMEA בתוך נט-אפ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים