תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שיחה עם ארי רוזנבאום, מנהל ISV's Activities

לקראת אירוע Red Hat Symposium, ה-9 בנובמבר

08/11/2011 14:37

ארי, מה העניין שימצאו מנהלים בחברות סטארט אפ בכנס רד האט הקרוב?
"בעלי תפקידים בחברות סטארט אפ ימצאו הזדמנות לשמוע מקרוב ולשאול שאלות על תוכנית חדשנית לסטארט אפים, אשר מושקת בכנס. רד האט בחרה את ישראל כדי להתחיל בתכנית חדשנית זו. התוכנית ייחודית במספר היבטים. היא חדשנית בכך שהיא מעודדת שימוש בטכנולוגיות לינוקס וקוד פתוח. סטארט אפים שייבחרו לתכנית יזכו לתמיכה רחבה והטבות רבות ברמת הפיתוח, התמיכה והשיווק הן ברמה העולמית מרד האט והן ברמה המקומית ממטריקס.

כיוון שזו השקה עולמית וראשונית, הסטארט אפים יהנו מתשומת לב מירבית. התכנית לוקחת בחשבון שסטארט אפים מעוניינים לקבל תמיכה בהיבטים של תפעול, פיתוח ושיווק ולהשתחרר מנושאים שאינם ליבת הפעילות שלהם. התכנית עצמה מורכבת ממספר הטבות לבחירה, כאשר ההטבות מתווספות ככל שהסטארט אפ מתקדם בתוכנית. הייחודיות של התכנית היא בכך שהיא אינה 'סוגרת' את הסטארט אפ בשום מובן ומשאירה אותו פתוח וכן במגוון ההטבות שהיא מציעה ברמה המקומית והעולמית. בכנס יהיה מסלול לסטארט אפים עם הרצאות בתחומי הניהול, כגון: אתגרי רגולוציה, זכויות, פרמטרים להחלטות שיווקיות והיבטי תפעול, מכירות, שיווק, תשלומים, אוטומציה ושיפור מחירי שירות. כמו כן נעסוק בנושאים טכנולוגיים, כגון: תשתיות פיתוח, שירותי פיתוח בענן תוך התמקדות בטכנולוגיות מבוססות קוד פתוח כמובן".

מהם הערכים המוספים של פיתוח טכנולוגיות חדשות בקוד פתוח?
"חשוב להדגיש בשאלה את הערך טכנולוגיות חדשות. אפשר להקביל את הקוד הפתוח למה שקורה בעולם התוכן – ברגע שנפתחה היכולת ליצור אז יוצרים, פתחו סביבה לציוצים אז אנשים מצייצים, פתחו סביבה לפיתוח אז אנשים מפתחים. השאלה למה אנשים משתפים פעולה ומפתחים כל העת חידושים – זו שאלה פילוסופית. אך ברור שהערך המוסף הוא באפשרות גדילה שלא ניתנת למימוש בשום מבנה אחר. זה שיש "אמא ואבא" לקוד הפתוח בדמות רד האט מאפשרת להנות מכל העולמות, העולם הפתוח והשיתופי מצד אחד והתמיכה העסקית, המקצועית והשיווקית הנדרשת לאירגונים הגדלים וצריכים להתמודד עם אתגרים עסקיים ומשפטיים".

מדוע מומלץ להשתמש בפלטפורמות השונות של רד האט לפיתוח טכנולוגיות חדשות?
" האתגר מתחיל כשצריך לעשות סדר, למצוא את מה שבאמת טוב, לבטוח בקהילה. בגדילה מהירה מתחילים מנגנונים לאבד שליטה ואמון וכאן גוף כמו רד האט ומטריקס ממלאים את החסר".

מהן פעילויות מטריקס עבור ISVs בשנה שחלפה?
"מטריקס שקדה יחד עם רד האט על התכנית העולמית לסטארט אפים, אשר תושק בכנס. השנה מטריקס הגבירה פעילות שכבר החלה לפני תקופה ומתמקדת כיום במספר היבטים. הראשון בקידום, שיווק ומכירה של פתרונות ISV’s ישראליים בשלים לארגונים מובילים. הסיוע שלנו מאפשר ל-ISV דוגמת מלינגו, קומיטארי ובריליקס אותם אנו מייצגים, להתמקד בשווקים מחוץ לישראל ולהשיג רפרנס משמעותיים בארץ. הכוח של מטריקס בא לידי ביטוי הן בהיבט של ייצוג המוצר  והן בהיבט הביצוע והיישום בפועל כך שהיכולת של ה-ISVs להתמקד בקו הפתרון ללא התעסקות עם היישום זה יתרון מרכזי נוסף. בתוך מטריקס השילוב בין החטיבות יוצר סינרגיה שה-ISV לא מסוגל לקבל במקום אחר.

ברגע ש-ISV נתקל בצורך מסוים כמו לדוגמה להרים עכשיו טסט רחב עם 5 טסטרים אנו משלבים את טאקט בדיקות. במידה ונדרש מערך של 24*7 אנו משלבים את באבקום סנטרס המתמחים באספקת שירותי מרכזי שירות לקוחות. במקרה של שירותי פיתוח אנו משלבים את צוות החטיבה הטכנולוגית או מטריקס גלובל. דווקא ל-ISV הרשת הזו שמתרכזת בפניה למקום אחד היא יעילה ובעלת ערך מוסף אמיתי – זמן, איכות וגמישות בשירות –  מעין cloud של שירותים. ההבטים הנוספים הם שירותי הפיתוח והבדיקות הנרחבים שאנו מציעים במסגרת מטריקס גלובל המאפשרים ל-ISV  להתמקד בעסקי הליבה ולהוזיל עלויות. הסכמי ה-OEM שחטיבת המוצרים עושה עם ה-ISVs מאפשרת להם שימוש במוצרים מוכחים וקשר לחברות הבינ"ל המיוצגות ע"י מטריקס בארץ. ה-ISVs נהנים מהניסיון והידע הנצבר במרכזי ההתמחות של מטריקס, בקשר שלה לאירגונים המובילים בארץ, ממרכזי ההדרכה של מטריקס ומקשריה הענפים עם ספקים גלובאלים בינ"ל ותחומים המשלימים את פעילותם.

אירועים קרובים