תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | יורדים לדפוס: כך תפחיתו ותנטרו את עלויות הדפוס במשרד

עובד ממוצע במשרד מדפיס אלפי דפים בשנה, ועדיין - ל-90% מהחברות אין בקרה על עלויות ההדפסה שלהן  המדפסות עובדות סביב השעון, מחסניות הטונר מתרוקנות בזו אחר זו  הגיעה העת לאמץ דפוסי פעילות חדשים - ATI פתרונות משרד, שבבעלות אקסל טלקום, מציעה שני פתרונות מתקדמים, שיצמצמו משמעותית את עלויות ההדפסה בחברה  מנכ"ל ATI, אשי מרק: ארגון שישתמש בטונרים ממוחזרים וינטר את מערך הדפוס שלו, יחסוך בעלויות

08/11/2011 14:43

משרדים מודרניים נבדלים זה מזה בהיקפם ובאופי פעילותם, אך בכל משרד, גדול כקטן, מתנהל באופן קדחתני, יומיומי, תהליך המהווה חלק אינטגרלי מן הפעילות העסקית – זהו הדפוס, טכנולוגיה עתיקת יומין, ששורשיה נטועים בסין של שנת 1040, ולאחר מכן ב-1436, עת המציא גוטנברג את הדפוס המודרני.

הדפוס לא עוצר גם בעידן הדיגיטלי – ההערכה היא כי 95% מהמידע העסקי בעולם אצור על גבי נייר, ומדי שנה עושים משתמשי מחשבים שימוש בכ-115 מיליארד דפי נייר. מובן מאליו כי אחזקת מערך דפוס, כזה שייתן מענה לצרכי הארגון, כרוכה בהוצאות כספיות משמעותיות, ובכלל זה – החלפת מחסניות הטונר המאפשרות את פעילותן השוטפת של המדפסות.

כיום, איכותן של מחסניות ממוחזרות משתווה לזו של מחסניות חדשות. לנוכח החשיבות המכרעת של הדפוס במשרד, כדאי לרכוש טונרים מיצרנים אמינים בלבד – כזו היא חברת MSE האמריקנית – יצרנית הטונרים הממוחזרים החדשנית והמובילה בעולם. תהליכי הפיתוח והייצור מתבצעים במפעלי החברה בקליפורניה, ארה"ב, תחת נהלי יצור ובקרת איכות קפדניים. החברה עומדת בסטנדרטים המחמירים ביותר בתעשייה ובתקני ISO 19752 ו-  ISO 19798.

בעת מיחזור המחסנית, היא מפורקת ורכיביה נבדקים. כל רכיב בלוי או פגום מוחלף, כל הרכיבים מנוקים ביסודיות, המחסנית נמלאת טונר חדש ולאחר מכן נחתמת ונארזת. המחסניות של MSE זהות באיכותן למחסניות מקוריות, אך מחירן נמוך ב-40% מן המחיר המקורי. לצד התועלת הסביבתית בשימוש בטונרים ממוחזרים, מדובר בחיסכון אדיר עבור חברות ומשרדים גדולים –  ולראיה, מיחזור מחסניות טונר גדל בעשור האחרון מ-10% ל-25% .

ATI פתרונות משרדמי שמייבאת ומשווקת בישראל את המחסניות של MSE היא חברת ATI פתרונות משרד – חברה בת של חברת אקסל טלקום, שבין לקוחותיה נמנים חברות וארגונים מהמובילים במשק, כגון בנק לאומי, מלם תים, תנובה, מפעיל ואויס. ב-ATI מבינים כי בצד השימוש במחסניות טונר ממוחזרות, יש צורך בכלי ניטור מתקדם שיאפשר בקרה ושליטה מלאה על ציוד ותהליכי ההדפסה בעסק. אשי מרק, מנכ"ל ATI, מציין כי "צורך זה גובר לנוכח הנתונים לפיהם במרבית המשרדים ישנן יותר מדפסות משדרוש,  מדפסות הארגון נתונות במצב שגיאה במחצית מהזמן, ו-4 מתוך 10 תקלות IT קשורות למדפסות".

לשם כך נועדה ה-MPS: תוכנה מתקדמת המספקת את הנתונים הדרושים למענה על שאלות קריטיות – כמה מדפסות, מכונות צילום ומכשירי פקס יש בעסק? מה תפוקתם? באיזו תדירות ולמשך כמה זמן הם מושבתים? מה גיל הציוד? מהי העלות לדף עבור כל התקן? מהי עלות האחזקה עבור על התקן? לדברי מרק, "מענה לשאלות הללו מאפשר להאריך את חיי המדפסות בעסק, לבצע אופטימיזציה של מיקומן, ולהפחית את התקלות, ע"י שמירה על מערך ציוד מתוחזק ותקין יותר. גורמים אלו עשויים להפחית את עלויות ההדפסה בכ-30%".

התוכנה מותאמת לשימוש מנכ"ל החברה, מנהל הכספים, מנהלי ה-IT וסוכני הרכש, ומציעה ממשק ידידותי ואינטואיטיבי. "אין ספק כי ארגון שישכיל לעשות שימוש במחסניות טונר ממוחזרות ובכלי ניטור מתקדם אשר יציג תמונה מהימנה של מערך הדפוס בחברה, יחסוך משמעותית בעלויות ההדפסה שלו", מבטיח מרק.

אירועים קרובים