תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אהובה זעירי, NessPRO: "הטכנולוגיות המובילות של סייבייס לעולם הנייד מאפשרות לנו לספק מענה רחב לצרכי הארגונים בתחום"

"מאז הרכישה של סייבייס ע"י סאפ ביולי בשנה שעברה, אנו עדים לשימוש ההולך וגובר בטכנולוגיה של סייבייס לעולם המיחשוב הנייד לגווניו השונים בארגונים, כולל ישומי ארנק אלקטרוני. בשל הרכישה נפתח שוק גדול נוסף של לקוחות סאפ המעוניינים בפתרונות לעולם הנייד, בחו"ל וגם בארץ", אומרת זעירי - מנהלת חטיבת ניהול מידע ב-NessPRO, לקראת כנס שעורכת NessPRO באילת

08/11/2011 14:51
אהובה זעירי, מנהלת חטיבת ניהול מידע ב-NessPRO

מאת הילל יוסף

"הארגונים בוחנים כיום פתרונות לעולם הנייד שיספקו מענה רחב לצרכים הרבים והמשתנים, הן בהיבט התשתיתי והן בהיבט העסקי. מאז הרכישה של סייבייס (Sybase) ע"י סאפ (SAP) ביולי בשנה שעברה, אנו עדים לשימוש הולך וגובר בטכנולוגיה של סייבייס לעולם המיחשוב הנייד לגווניו השונים בארגונים. בשל הרכישה נפתח שוק גדול נוסף של לקוחות סאפ המעוניינים בפתרונות לעולם הנייד, בחו"ל וגם בארץ. לאחרונה זכתה חברת מקורות בפרס החדשנות על פרוייקט mobile מוצלח אשר מומש באמצעות הטכנולוגיה של סייבייס. הפרס הוענק למקורות ע"י חברת סייבייס בכנס בלאס וגאס לצד חברות ענק כגון אריקסון וחברות נוספות", כך אומרת אהובה זעירי, מנהלת חטיבת ניהול מידע ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, לקראת כנס שייערך באילת ב-16-17 נובמבר.

מה עושה החטיבה בראשותך?
"החטיבה מתמחה בעיקר בפתרונות סייבייס, אותה רכשה סאפ לפני יותר משנה. הפתרונות אותם מציעה סייבייס הם בתחום ה-mobile, ניהול נתונים וסביבות פיתוח. בתחום ניהול הנתונים, סייבייס מוסיפה לפתח את פתרון מחסן הנתונים האנליטי, IQ. פתרון זה נחשב לחלוץ בתחום בסיס הנתונים מונחה עמודות, המאפשר ניתוח כמויות עצומות של נתונים בזמן אמת.

כיום, ארגונים מבינים שלצורך ניתוח מידע רב, שרק הולך וגדל בשל הצורך לשמור כמויות מידע עצומות מחד, לצד החובה לעמוד בהלימה לדרישות רגולטוריות, נדרש פתרון אחר מאלה הקיימים כיום, ו-IQ עונה על הצרכים. IQ גם עונה על הצורך בפתרון הפועל בזמן אמת בעולם מחסן הנתונים, לצורך קבלת החלטות בזמן אמת".

לקראת כנס המנמ"רים של NessPRO

אלו עוד יכולות הוסיפה סייבייס בעולם בסיסי הנתונים?
"סייבייס, אשר הוכתרה לאחרונה כספקית תוכנת בסיס הנתונים המצליחה ביותר בסין ומובילה בעולם בטכנולוגיית בסיסי הנתונים המשובצים והניידים, מוסיפה ומפתחת טכנולוגיות אלה. סייבייס הוסיפה יכולות ייחודיות בבסיס הנתונים שלה, ASE, כגון יכולות הצפנה בטכנולוגיה חדשנית, כמו גם יכולת בסיס נתונים בזיכרון, In Memory Database. יכולת זו מאפשרת לטפל בנפחי נתונים רחבי היקף".

מה NessPRO, באמצעות סייבייס, מציעה ללקוחות הארגוניים בעולם הנייד?
"NessPRO הינה נציגתה של סייבייס בישראל מזה שנים רבות. לאורך השנים עקבנו בדריכות אחר התפתחות הפתרונות של סייבייס לעולם הנייד ונערכנו מבעוד מועד למפץ הגדול. כיום יש לנו צוות מקצועי בעל ידע רב והבנה רחבה של העולם הנייד, הפתרונות והצרכים של הלקוחות. הדבר מאפשר לנו להתאים את הפתרון ללקוח בצורה המיטבית ולסייע לו בתכנון ובהטמעה.

פתרונות ה-mobile של סייבייס נותנים מענה רחב לצרכים הפנים-ארגוניים וכמו כן מאפשרים לארגונים לספק שירותים מסחריים ניידים ללקוחות שלהם, לשווק ולסחור עם לקוחותיהם. כיום יש כבר לא מעט יישומים של ארנק אלקטרוני ויישומים להעברת כספים מבוססי פתרון ה- Mobile Commerce של סייבייס בעולם. אנו מאמינים שגם בארץ נראה יישומים כגון אלה בעתיד הלא רחוק.

לסייבייס ישנן שתי פלטפורמות מובילות לעולם האנטרפרייז, המשלימות אחת את השניה, אך הן אינן תלויות זו בזו וניתנות להטמעה באופן נפרד. הראשונה SUP, מיועדת לפיתוח יישומי mobile וניוד יישומים ארגוניים מכל סוג שהוא. היא כוללת יכולות אינטגרציה מובנות ומתאמים יישומיים לסוגים שונים של מכשירים ניידים, לרבות טלפונים חכמים. כך, הפיתוח מתבצע פעם אחת כאשר הוא מותאם לכל המכשירים. פלטפורמה זו מפשטת ומקצרת את זמן הפיתוח של יישומים בעולם הנייד, ומאפשרת גישה למידע ולתהליכים הארגוניים ממקורות שונים וממכשירים שונים בצורה מקוונות וב-off line.

הפלטפורמה השניה, AFARIA, נועדה לספק יכולות ניהול מרכזי של המכשירים הניידים ואכיפה של מדיניות אבטחת מידע ארגונית על גבי כל המכשירים הללו. זאת – לרבות יכולות הצפנה, נעילת המכשיר, מחיקת מידע ושתילת 'גלולת רעל' למחיקת כל המידע שעל גבי המכשיר במקרה של אובדן או גניבה, או כל פעולה אחרת מרחוק.

"לסייבייס פתרונות טכנולוגיים שונים לטובת העולם הנייד", מסכמת זעירי. "אנו צופים שהתנופה שאנו חווים תמשיך גם בפתרונות נוספים שיושקו בעתיד הקרוב לטובת הלקוחות הארגוניים".

אירועים קרובים