תוכן שיווקי

פירמיד אנאליטיקס ופילת-ITCOM השיקו את מוצר הדגל שלהם באירוע במיקרוסופט הרצליה

150 המשתתפים ראו לראשונה את המוצר התומך בעברית באופן מושלם ומותאם לשוק הישראלי ● פירמיד אנלאליטיקס משתתפת בתכנית היוקרה של מיקרוסופט, Microsoft BizSpark One

08/11/2011 15:18

פירמיד אנאליטיקס ושותפתה העסקית בישראל, חברת פילת-ITCOM, השיקו בכנס חגיגי את חבילת ה-"פירמיד אנאליטיקס 4" המותאמת בלעדית לשוק הישראלי ומאפשרת תחקור ודיווח מתקדמים לסביבת ה-BI של מיקרוסופט, ממשק מלא ל-SSAS, תמיכה בKPI – וחיבור ל-PowerPivot (אקסל 2010 בסביבת SharePoint). חבילת BI זו, אשר פותחה לשימוש מלא בסביבת דפדפן, ובעלת שימושיות ומראה הלקוחים מעולם האופיס 2010 כך שעקומת הלימוד מאוד מהירה. המערכת מותאמת לעבודה בחברות גדולות ("אנטרפרייז") ובינוניות.

אל הכנס שהתקיים ביום ראשון במרכז הפיתוח של מיקרוסופט בישראל (הרצליה), הגיעו למעלה מ-150 איש, ביניהם נציגי חברות רבות כגון חברת חשמל, מקורות, בנקים וקופות חולים. במהלכו הסביר עמרי קוהל, מייסד ומנכ"ל פירמיד אנאליטיקס, כי "עולם ה-BI עבר שינויים רבים בשנים האחרונות והיום הינו כלי מקובל בכל ארגון. הבעיה המרכזית הייתה עד כה השימושיות והקלות של התחקור ושיתוף המידע. ישנן מגמות שונות בעולם, ובפירמיד אנאליטיקס בחרו להוביל את התחום באמצעות 'הפיכת המורכב לפשוט' – פיתוח מוצר המאפשר גישה מהירה, קלה ונוחה לנתונים ולתחקורם". מטרתנו היא להחדיר את הכלי לכל שכבות הארגון".

לאחריו עלה לדבר רונן חן, סמנכ"ל טכנולוגיות פירמיד אנאליטקס, שהדגיש את חשיבות השימוש במערכת המאפשרת תחקור נתונים בשיטת ה-SelfService האמיתית בסביבה ויזואלית דומה במיוחד לסביבת האופיס של מיקרוסופט. "כל יכולות התחקור שהארגון מצפה להן מיושמות עכשיו בצורה פשוטה סביבת דפדפן". מתוך היכרותו את המוצר ואת השוק המקומי, אמר חן כי "הארגונים בישראל צמאים לפתרון BI שתומך בעברית באופן מושלם, כזה שיאפשר לצרכנים בארגון לנתח את הנתונים ולקבל החלטות באופן מיידי הן מבחינת יכולת בניית הדוחות והן מבחינת זמן האחזור". לסיום חשף אבי פרץ, הארכיטקט הראשי של פירמיד אנאליטיקס, את הגרסה החדשה של החברה והמוצר.

תמונה משותפת. מימין: ניב פלדמן, מנכ"ל פילת-TCOM; עמרי קוהל, מנכ"ל ומייסד פירמיד אנאליטיקס; אבי פרץ, ארכיטקט ראשי, פירמיד אנאליטיקס; רונן חן, סמנכ"ל טכנולוגיות, פירמיד אנאליטקס

עמרי קוהל, מנכ"ל ומייסד פירמיד אנאליטיקס

פירמיד אנאליטיקס נבחרה להשתתף בתכנית העילית של מיקרוסופט, Microsoft BizSpark One. בעוד שבתכנית זו נמצאות עשרות בודודת של החברות המבטיחות בעולם, פירמיד אנאליטיקס הינה חברת ה-BI היחידה הנמצאת בה בתוכנית.

את המוצרים תשווק חברת פילת-ITCOM, וכבר בימים אלה, לאור ההתעניינות הרבה מצד חברות שרותי BI, הקימה החברה מערך הדרכה על מנת להכשיר שותפים אסטרטגים בישראל. לדברי ניב פלדמן, מנכ"ל חברת פילת-ITCOM, "האירוע היה מוצלח מאוד ומספר האנשים שהגיע היה מעבר למצופה. כבר אפשר לראות התעניינות רבה מאוד, גם מצד לקוחות וגם מצד שותפים עסקיים אשר מעוניינים להתחיל וליישם את המוצר. היעד שהגדרנו לעצמנו הוא 50 לקוחות חדשים במהלך 2012, והיום היה הצעד הראשון".

סרטון המחשה למוצר
עמוד ראשי ITCOM
עמוד ראשי פירמיד אנאליטיקס

קישורים למוצרים
bioXL
bioPOINT
bioWRITER

אירועים קרובים