בבילון: ההכנסות הרבעוניות עלו ב-73.4%, הרווח הנקי ירד ב-1.87%

ברבעון השלישי של 2011 הסתכמו ההכנסות של בבילון הסתכמו ב-57.5 מיליון שקלים, לעומת 33.16 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד ● הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-4.98 מיליון שקלים, לעומת 5.07 מיליון שקלים ברבעון המקביל ב-2010 ● אלון כרמלי, מנכ"ל בבילון: "הגדלת הפעילות מתבטאת ראשית, בצמיחה של הוצאות המדיה, ובעקבותיה גידול בהכנסות ובהמשך גם ברווח. הגידול בפעילות הינו מנוע צמיחה ארוך טווח"

אלון כרמלי, לשעבר מנכ"ל בבילון

בבילון פרסמה היום (ג') את תוצאותיה העסקיות לרבעון השלישי של השנה מהן עולה, כי החברה רשמה גידול חד בהכנסות לצד ירידה ברווח הנקי, שנבעה מעלייה בהוצאות המכירה והשיווק. ההכנסות של בבילון הסתכמו ב-57.5 מיליון שקלים, עלייה של 73.4% לעומת 33.16 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של החברה ירד ב-1.87% ל-4.98 מיליון שקלים, לעומת 5.07 מיליון שקלים ברבעון המקביל ב-2010. הרווח התפעולי גדל ב-13.57% ל-6.77 מיליון שקלים, לעומת 5.96 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.

ההוצאות התפעוליות של בבילון הסתכמו ב-48.66 מיליון שקלים, עליה של 95.67% לעומת 24.88 מיליון שקלים ברבעון המקביל בשנה הקודמת. הגידול החד בהוצאות התפעוליות מיוחס לזינוק בהוצאות המכירה והשיווק של החברה, שעלו ב-121.56% ל-41.25 מיליון שקלים, לעומת  18.62 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד.

במהלך תשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ההכנסות של בבילון ב-141.16 מיליון שקלים, עלייה של 67% לעומת 84.47 מיליון שקלים בתקופה המקבילה בשנת 2010. הרווח הגולמי של החברה גדל ב-69.3% ל-135.11 מיליון שקלים לעומת 77.44 מיליון שקלים, הרווח התפעולי ירד ב-5.14% ל-14.19 מיליון לעומת 14.96 מיליון שקלים, ואילו הרווח הנקי ירד ב-4.89% ל-11.53 מיליון שקלים לעומת 12.12 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.

דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד בסך של 17 מיליון שקלים מתוך רווחי החברה בשנה החולפת. בנוסף, החליט הדירקטוריון לאשר חלוקת דיבידנד נוספת לבעלי המניות בסכום של 18 מיליון שקלים. יישום החלוקה הנוספת יבוצע בכפוף לאישור בית המשפט.

אלון כרמלי, מנכ"ל בבילון, אמר עם פרסום התוצאות, כי "הניסיון שצברנו בשווקים הבינלאומיים בהם אנחנו פועלים מזה זמן מאפשר לנו להיות שותף אטרקטיבי לעסקאות הפצה באינטרנט. הגדלת הפעילות מתבטאת ראשית, בצמיחה של הוצאות המדיה, ובעקבותיה גידול בהכנסות ובהמשך גם ברווח. הגידול בפעילות הינו מנוע צמיחה ארוך טווח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים