טקסס אינסטרומנטס מינתה את איסטרוניקס למפיצה נוספת של קו מוצריה בישראל

ההכרזה באה בעקבות השלמת הרכישה של נשיונל סמיקונדקטור על ידי טקסס אינסטרומנטס והוספה של 12 אלף מוצרים לפורטפוליו החברה ● אריה איתן, סמנכ"ל איסטרוניקס: "הוספת קווי המוצרים של טקסס אינסטרומנטס מאפשרת לנו להציע לתעשיית ההיי-טק סל פתרונות מגוון ביותר"

טקסס אינסטרומנטס הכריזה היום (ג') על מינויה של איסטרוניקס למפיצה נוספת של כל קווי המוצרים של החברה בישראל.

אריה איתן, סמנכ"ל איסטרוניקס, אמר כי "אנו מאוד שמחים על השותפות החדשה עם טקסס אינסטרומנטס. הוספת קווי המוצרים של החברה מאפשרת לנו להציע לתעשיית ההיי-טק סל פתרונות מגוון ביותר. סל זה כולל עתה פתרונות DSP, מעבדים בארכיטקטורות מגוונות, מיקרו מעבדים, רכיבים אנלוגים, רכיבי FPGA, זיכרונות הבזק ו-DRAM, רכיבי תקשורת נתונים וטלקומוניקציה, פתרונות דחיסה ופריסת וידיאו, רכיבים ומודולים לתקשורת אופטית, SSDs, מערכות משובצות, מערכות הפעלה ליישומים משובצים, פתרונות אחסון ועוד".

משה הלל, מנכ"ל טקסס אינסטרומנטס ישראל, אמר כי "לאיסטרוניקס הבנה מעמיקה של שוק המוצרים האנלוגיים וצרכיו, פרי נסיון עשיר שצברה בפעילותה רבת השנים בתחום זה עם מוצרי נשיונל סמיקונדקטור, שנרכשה לאחרונה על ידי טקסס אינסטרומנטס. אני בטוח שידע זה יתרום להגדלה ופיתוח של התחום האנלוגי של החברה בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים