יבמ השיקה שרתים חדשים לעסקים קטנים

השרתים החדשים ממשפחת IBM System x, במארז עומד ובמארז המיועד לשילוב בארונית מסד, מתאימים גם לפעילות OEM ולעמדות קיוסק, כמו גם לארגונים גדולים יותר הפורסים עמדות שולחניות הדורשות ביצועים גבוהים ● המחירים של השרתים החדשים נעים בין 790 ל-990 דולרים, מה שהופך אותם, על פי יבמ, לפתרון מתאים במיוחד לעסקים קטנים

יבמ (IBM) השיקה שרתים חדשים לארגונים קטנים ובינוניים. השרתים החדשים ממשפחת IBM System x, במארז עומד ובמארז המיועד לשילוב בארונית מסד, מתאימים גם לפעילות OEM ולעמדות קיוסק, כמו גם לארגונים גדולים יותר הפורסים עמדות שולחניות הדורשות ביצועים גבוהים.

שרת IBM System x3100 M4 של יבמ הוא התוספת החדשה ביותר לקו השרתים במארז עומד (Tower). המערכת מציעה שקע בודד למגוון מעבדי אינטל חדישים, ומספקת ביצועים גבוהים ב-30% בהשוואה לדור הקודם של מכונות בעלות שקע מעבד בודד. המחיר של השרת החדש עומד על כ-790 דולרים, מה שהופך אותו, על פי יבמ, לפתרון מתאים במיוחד לעסקים קטנים.

במקביל, מציעה יבמ שרת בתצורה דומה המותאם לשילוב בארונית מסד. System x3250 M4 מיועד לטיפול בעומסי ניהול קבצים, משימות הדפסה, שרת אינטרנט ותמיכה בשולחן עבודה וירטואלי לקבוצות עבודה קטנות. שרת זה עולה כ-990 דולרים.

ביבמ אומרים, כי שני השרתים החדשים מתאימים במיוחד גם לפתרונות ניהול קבצים והדפסה בגופים קמעונאיים ולעסקים חדשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים