אדובי תפטר יותר מ-7% מעובדיה

בכוונת החברה לקצץ 750 משרות, בכל תחומי הפעילות ובכל האזורים הגיאוגרפיים ● כמו כן, היא מתכוונת לרשום הוצאה של יותר מ-94 מיליון דולרים ● מהלכים אלה הם חלק מתוכנית לארגון מחדש, שבמסגרתה תתמקד אדובי בפעילויות ליבה דוגמת מדיה דיגיטלית ושיווק

סריקה - לא רק מסורק פיזי. אדובי

אדובי (Adobe) מתכוונת לפטר יותר מ-7% מעובדיה ולרשום הוצאה של למעלה מ-94 מיליון דולרים במסגרת תוכנית לארגון מחדש, תוך התמקדות בפעילויות ליבה דוגמת מדיה דיגיטלית ושיווק. בכוונת אדובי לקצץ 750 משרות, בכל תחומי הפעילות ובכל האזורים הגיאוגרפיים.

ידיעות אלה מגיעות חודשים ספורים לאחר שהספקית הגדולה בעולם של תוכנות עיצוב דוגמת פוטושופ (Photoshop) ו-Acrobat צפתה שהתוצאות ברבעון הרביעי יהיו טובות מהתחזיות, אולם היא אכזבה את המשקיעים בוול-סטריט ואיבדה 9.2% משווי המניות שלה. בנוסף, הכנסותיה של אדובי ביפן, שאחראית לכ-13% מכלל ההכנסות שלה, נפגעו בעקבות אסונות הטבע שפקדו את המדינה בתחילת השנה.

החברה לא ציינה אילו שינויים היא מתכננת, אולם ידוע שהיא נאלצת לעדכן את המוצרים ולהגביר את התמיכה בתקן HTML 5, שצובר פופולריות.

בספטמבר הזהיר מנהל הכספים הראשי של אדובי, מרק גארט, שהיקף פעילות החברה בשווקי הדפוס וההוצאה לאור יישאר זהה לזה שנרשם ברבעון הקודם.

בסוף הרבעון השלישי הסתכם מספרם הכולל של עובדי אדובי ב-10,041. ג'ודי סורנסון, דוברת החברה, ציינה שאדובי מתכוונת להתמקד מעתה במדיה דיגיטלית ובשיווק, לשנות את סדרי העדיפויות ולבטל פרויקטים. סורנסון לא ציינה באילו פרויקטים מדובר.

פרטים נוספים על הארגון מחדש אמורים להתפרסם בשיחת ועידה שתערוך החברה היום (ד'). לפי שעה, באדובי דבקים בתחזית שפורסמה בספטמבר – הן ביחס להכנסות והן ביחס לרווח הנקי שלה למנייה. אז צפתה החברה שההכנסות יהיו בטווח של 1.075 מיליארד עד 1.125 מיליארד דולרים והרווח הנקי שלא על פי GAAP יגיע ל-0.57 עד 0.64 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים