משטרת ישראל תעלה לאוויר את מודול ה-HR של סאפ בהשקעה של מיליוני שקלים

המודול יטפל בכל היבטי משאבי האנוש של כ-28 אלף שוטרי משטרת ישראל ● ההטמעה תבוצע על ידי אנשי ג'ון ברייס הדרכה, שהטמיעה בעבר מודולים נוספים במשטרה ● ההכרזה על הפרויקט נעשתה במסגרת כנס הלקוחות של סאפ במדריד, בנוכחות דרור מיג'אן - מראשי פרויקט ה-ERP במשטרה, והנהלת סאפ ישראל - בראשות המנכ"ל, מיקי מגדל והמשנה למנכ"ל, סתוית נבון

משטרת ישראל תעלה לאוויר את מודול ה-HR של סאפ (SAP), שיטפל בכל היבטי משאבי האנוש של כ-28 אלף שוטרי משטרת ישראל. את המודול יטמיע צוות של 20 מיישמים מג'ון ברייס הדרכה, שהטמיעה בעבר מודולים נוספים במשטרה. היקפו הכספי של הפרויקט, שצפוי להסתיים עד סוף 2013, נאמד על פי מקורות בשוק במיליוני שקלים. עם העלאתו לאוויר של מודול ה-HR, תשלים משטרת ישראל את יישום פרויקט ה-ERP שלה, המבוסס סאפ. המערכת כוללת כבר את המודולים בנושאי פיננסים, לוגיסטיקה ורכש. התקציב הכולל שהקצתה המשטרה לטובת פרויקט ה-ERP מוערך בכ-20 מיליון שקלים בשנה.

ההכרזה הרשמית על העלאתו לאוויר של מודול ה-HR נעשתה מוקדם יותר היום (ד'), בפתיחת כנס המשתמשים של סאפ במדריד. בטקס ההכרזה נכחו דרור מיג'אן – ממנהלי פרויקט ה-ERP במשטרת ישראל, והנהלת סאפ ישראל, בראשות מיקי מגדל – המנכ"ל וסתוית נבון – המישנה למנכ"ל. בטקס לקח חלק גם פרנק כהן, נשיא סאפ לאזור EMEA, שהיה מעורב בכל שלבי הפרויקט.

"ההחלטה ליישם את מודול ה-HR במשטרה התקבלה אמנם כבר לפני כמה שנים, אבל החלטנו לדחות את הביצוע", אמר דרור מיג'אן ממשטרת ישראל לאנשים ומחשבים. "מדובר במודול מרכזי, שמשפיע על מגוון רחב של תחומים במשטרה, ולכן יש להטמיע אותו כך שיפעל באופן אחיד לכל אורך מערך הניהול שלנו".

"ההעלאה לאוויר תעשה בשני שלבים, פירט מיג'אן. "השלב הראשון, שיסתיים לקראת סוף 2012, יכלול את היבטי גיוס כוח האדם למשטרה, מדעי ההתנהגות והמערכת הרפואית – שמטפלת גם בניהול המרפאות של משטרת ישראל, וכוללת רכיב שמופעל כיום רק בבתי החולים הממשלתיים. כשתושלם הטמעת המערכת הרפואית במודול ה-HR, נהיה הארגון הציבורי הראשון שיפעיל תיק רפואי ממוחשב. השלב השני יסתיים עד סוף 2013 ויכלול גם את רכיבי השכר – פעילות שמבוצעת כיום על ידי חטיבת השכר במלם".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לספרד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים