תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם אייל ווינדלר, CISSP, מנהל מחלקת Professional Services בחטיבת התשתיות בקבוצת אמן, הנמנית על שותפותיה של סימנטק ישראל

לקראת כנס "2011 Technology Day" של סימנטק ישראל, 15 בנובמבר, מרכז האירועים והקונגרסים Avenue, קריית שדה התעופה

09/11/2011 16:25

ספר בקצרה על החברה שלך ותחומי פעילותכם.
קבוצת אמן הינה מהמובילות והחזקות בשוק ה-IT הישראלי, המציעה עולם של פתרונות, שירותים ומוצרים בתחום התוכנה. החברה מונה כ-1,000 איש, ובעלת חברות בנות במזרח אירופה. הקבוצה מתמחה במתן פתרונות מערכתיים אינטגרטיביים ואיכותיים המבוססים על ידע רב, ניסיון עשיר ושרות איכותי. כל אלה מבטיחים שיתוף פעולה מלא, הוגן ולאורך זמן. קבוצת אמן צירפה במהלך השנים חברות בנות במטרה לספק מענה כולל לצרכים המשתנים איתם מתמודדים לקוחותיה. חטיבת התשתיות של הקבוצה עובדת עם סימנטק ישראל למציאת פתרונות אבטחת מידע ללקוחותיה.

ספר על שיתוף הפעולה עם סימנטק בישראל.
קבוצת אמן הינה שותפה של  סימנטק, כבר למעלה מעשור ובעלת מומחיות ברמת Enterprise Security Specialization. סל הפתרונות הרחב שמציעה  סימנטק מאפשר לנו לספק מענה לצרכים היום יומיים והאתגרים הרבים להם נדרשים הארגונים. כיום, תהליך בחירת הפתרונות הטכנולוגים בארגון הינו חלק ממהלך לקונסולידציה של תשתיות המחשוב, ולכן הלקוחות שמים דגש רב על בחירת המוצרים המתאימים להם. תחומי ההתמחות של אמן במוצרים של סימנטק כוללים את שלל פתרונות ה-Endpoint Security (אבטחת נקודות קצה), ומספקים סל פתרונות כולל לניהול אבטחת מידע ותשתיות ארגוניות.

מה השימוש שאתם עושים עם פתרונות סימנטק בקרב החברה אצל לקוחותיכם?
סל הפתרונות אותו אנו מציעים ללקוחותינו הינו סל הפתרונות בו אנו משתמשים בעצמנו בתוך הקבוצה. אני מאמינים כי חובה עלינו להשתמש בפתרונות אותם אנו מציעים ללקוחותינו, ואין הוכחה טובה מזו לאמון שאנו נותנים בפתרונות.

הצג בקצרה סיפור הצלחה אצל לקוח עם פתרונות סימנטק.
חטיבת התשתיות של קבוצת אמן מנהלת כיום עשרות אלפי תחנות קצה ושרתים, תוך שילוב הטכנולוגיה העדכנית ביותר עם התהליכים העסקיים. הפעילות הינה במגזרים שונים ביניהם המגזר הסלולארי, הרפואי, הטכנולוגי, הממשלתי ואחרים. אחד האתגרים בהגנה על תחנות הקצה והשרתים הינו ניהול מלא ורציף של תחנות העבודה והשרתים. השילוב של רכיבי Altiris ורכיבי ה-endpoint מאפשר לנו לנהל את
ה-asset הארגוני באופן מלא ולאבטח אותו בצורה יעילה ביותר.

איך אתה רואה את מעמדה של סימנטק בתחום ניהול ואבטחת מידע?
חברת סימנטק מציעה מגוון פתרונות רחב וכולל המאפשר לבצע כמעט את כל משימות אבטחת המידע וניהול נכסי ה-IT תחת יצרן אחד. המערכות מספקות חיווי מלא וברור. לאחרונה נכנסה סימנטק לתחום אבטחת המידע ב-mobile, שיהווה חלק נכבד ועיקרי בתהליכים הארגוניים.

אירועים קרובים