תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חברת Mobility in Cloud הפכה לנציגת חברת FiberLink בישראל

החברה תהפוך לזרוע המשווקת והטכנית של הפתרון המוביל בעולם, MaaS360, לניהול ואכיפת מדיניות ארגונית על גבי מכשירים ניידים בהתבסס על פלטפורמה המבוססת ענן ● MaaS360 מספק יכולות ניהול שליטה ובקרה מתקדמות למחשבים וטלפונים חכמים, לצד יכולות MDM מובנות - ללא כל צורך בהתקנות בארגון או על המכשירים הניידים

09/11/2011 17:00

חברת Mobility in Cloud הודיעה היום על הסכם שת"פ נרחב עם חברת Fiberlink האמריקאית. FiberLink היא ענקית פתרונות MDM (ר"ת Mobile Device Management) בענן ופועלת מזה 20 שנה בתחום כלי השליטה, הבקרה ואכיפת מדיניות ארגונית על התקנים ניידים.
פלטפורמת MaaS360 של Fiberlink מוכרת ופועלת בארגונים רבים וגדולים בעולם כפפסי קולה ורשת מלונות הייאט. MaaS360 מאפשרת לארגונים לנהל ולבקר את כל ההתקנים הניידים של לקוחותיה תוך תמונה מיידית אונליין של כל סיטואציה ושימוש מצד הלקוח.

יכולות הניהול הייחודיות של MaaS360 מתאפשרת בכל סביבת עבודה – ממחשבים ניידים ועד טלפונים חכמים (iPhone,iPad מכשירים בעלי מערכת ההפעלה Android ,BlackBerry סימביאן של נוקיה ומערכת ההפעלה Windows Mobile של חברת מיקרוסופט ועוד) כל זאת בממשק אחד.

בסביבת האבטחה ההולכת והופכת למחמירה יותר ויותר, בעולם בכלל ובישראל בפרט קיים צורך אדיר בכלי שליטה ובקרה על התקנים המשמשים כמחשב או כיחידת קצה ניידת מפאת יכולתם ונגישותם הכמעט בלתי מוגבלות למשאבי הארגון. יכולת זו של יחידות הקצה הניידות מהווה "כאב ראש" לא קטן למנהלי המחשוב ואבטחת המידע בארגון. לעומת פתרונות MDM אחרים בשוק, הדורשים התקנה של תשתיות מחשוב מסובכות ויקרות המובילות לכך שרק ארגונים בעלי משאבים יכולים להרשות לעצמם פתרון מאובטח לנושא אבטחת המידע, חברת FiberLink פיתחה את פלטפורמת MaaS360 על תשתית ענן מאובטחת ומוצפנת כך באופן שזמין לכל ארגון בכל גודל כאשר הארגון מתרכז בעלות יחידה  לארגון שמסתכמת בשירות אותו הוא מקבל.

נכון להיום יותר ממיליון וחצי התקנים מקבלים שירות באמצעות MaaS360 ברחבי העולם ועכשיו גם בישראל. ארגונים גדולים בעלי שם כמו מאסטרקארד העולמית, חברת פפסי קולה, רשת מלונות הייאט, הבנק העולמי ו-UBS כבר מנהלים את השליטה שלהם בהתקנים הניידים בעזרת MaaS360. גם חברות "קטנות ובינוניות" עושות שימוש בשירות ברמה יומיומית ומקבלות כלי שליטה מהמובילים והמתקדמים בעולם.

דודו אדי, מנכ"ל MobilityinCloud: "עם אימוץ טכנולוגיות הענן בקרב ארגונים בישראל ועם הרחבת השימוש בסמארטפונים בקרב ארגונים בישראל , עולה הצורך בכלי שליטה ובקרה המספקים יכולות אכיפת מדיניות ארגונית ועמידה בתקנות רגולטיביות ובתקני אכיפה כגון PCI, SOX, HIPPA. ה-MaaS360 מאפשרת ניהול ושליטה מיידית באופן מאד ידידותי למשתמש וללא צורך במשאבים ובניהול "פרויקטים מסובכים וכמובן תמיכה בכלל הרגולציות הקיימות. בשורה התחתונה, במחיר שווה לכל ארגון יש היום פתרון חדשני לניהול ושליטה מבוקרת המשווק בישראל. אני שמח וגאה על  שחברת FiberLink מצאה בנו שותף עסקי התואם את רוח הארגון שלהם".

Mobility in Cloud מפיצה בישראל את שרותי Egnyte ו-Secure Global Data SIM, וכעת גם MaaS360 של חברת FiberLink.

אתר Mobility in Cloud

אירועים קרובים