רבעון מעורב לבזק בינלאומי: ההכנסות עלו ב-1%, אך הרווח הנקי ירד ב-14%

הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2011 עמדו על 351 מיליון שקלים ● הרווח הנקי הגיע בתום הרבעון ל-46 מיליון ● בזק בינלאומי סיימה באחרונה שלב נוסף בפרויקט הדגל שלה - פריסת כבל תקשורת תת ימי מישראל לאירופה - והשלימה את פריסתו עד איטליה

בזק בינלאומי רשמה ברבעון השלישי של 2011 תוצאות מעורבות, כאשר ההכנסות שלה ירדו ב-1% ולעומת זאת, הרווח הנקי שלה צנח ב-14% – כך עולה מהתוצאות שפרסמה החברה. הרווח הנקי של החברה עמד בתום הרבעון על 46 מיליון שקלים לעומת 53 מיליון בתום הרבעון השלישי של 2010. ההכנסות הרבעוניות הגיעו ל-351 מיליון שקלים בהשוואה ל-347 מיליון.

הכנסותיה של בזק בינלאומי הושפעו מהצלחתה למנף את רשת ה-Private NGN תוך גידול עקבי בבסיס לקוחותיה, וכן מצמיחה בתחום פתרונות ה-ICT לעסקים תוך מיקוד בפעילויות מיחשוב הענן ומיקור-החוץ של החברה.

הרווח התפעולי של בזק בינלאומי ירד במהלך הרבעון ב-11.8% ל-61 מיליון שקלים אל מול 70 מיליון. ה-EBITDA הסתכם ב-89 מיליון שקלים – קיטון של 4%. ה-EBIDTA השולי הגיע ל-25.5% ברבעון המדווח לעומת 26.8%.

במהלך הרבעון השלישי התקדמה החברה שלב נוסף בפרויקט הדגל שלה – פריסת כבל תקשורת תת ימי מישראל לאירופה – והשלימה את פריסתו עד איטליה. השקעותיה של בזק בינלאומי בפרויקט באו לידי ביטוי בגידול בהשקעות הכלליות ובירידה בתזרים החופשי שלה. מאז תחילת השנה הסתכמו השקעותיה של החברה ברכוש ב-205 מיליון שקלים בהשוואה ל-92 מיליון בתקופה המקבילה ב-2010.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, אמר לאחר פרסום התוצאות, כי "במהלך הרבעון השלישי הגענו לישורת האחרונה בפרויקט כבל התקשורת התת ימי והשלמנו בהצלחה את פריסתו מישראל לאירופה. בנוסף, המשכנו לחזק משמעותית את בסיס לקוחות האינטרנט של החברה ובתוך שנה הגדלנו פי שלושה את מספר הלקוחות שלנו שגולשים במהירויות הגבוהות. במקביל, צמחנו בתחום פתרונות ה-IT לעסקים וביססנו מעמדנו בתחום שירותי מיחשוב הענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים