אפל השעתה את חשבון הפיתוח של חוקר אבטחה ידוע

החברה השעתה את החשבון של ד"ר צ'רלי מילר, יועץ חיצוני לענייני אבטחה שמתמחה במערכות הפעלה של אפל ● הסיבה להשעייה היא סרטון שפרסם ד"ר מילר שבו הציג פרצה בתהליך מיון היישומים של אפל ● כדי להמחיש אותה, הוא יצר יישום זדוני שעבר את תהליך והוצע ב-App Store - ובכך הפר את תנאי השימוש של החנות

מכרה זהב למפתחים - App Store

אפל (Apple) השעתה את החשבון של חוקר האבטחה, ד"ר צ'רלי מילר. מילר נחשב לחוקר האבטחה הידוע והמצליח ביותר שמתמחה במערכות ההפעלה Mac OS X ו-iOS. הוא זכה בפרסים רבים על עבודתו וגילה פרצות רבות וחשובות בפלטפורמות של אפל. מילר אינו עובד של אפל אלא משמש כיועץ וחוקר בכיר ב-Accuvant LABS, זרוע המחקר של חברת האבטחה Accuvant, שמספקת שירותי ייעוץ.

חשבונו של מילר הושעה בעקבות סרטון שפרסם ובו הציג פרצה בתהליך מיון היישומים של אפל. כדי להמחיש את הפרצה הוא יצר יישום זדוני שעבר את תהליך והוצע לציבור הרחב ב-App Store. בכך שמילר העלה יישום זדוני ל-App Store הוא הפר את תנאי השימוש של החנות, ומשום כך השעתה החברה את החשבון שלו.

בעקבות ההשעיה התעוררו ויכוחים סוערים בקהילת האבטחה: מצד אחד, אין ספק שמילר הפר את תנאי השימוש. מצד שני, אפל זקוקה לחוקרים חיצוניים, ובמיוחד בקנה המידה של מילר, על מנת לשפר את האבטחה של התהליכים שהיא מפעילה ושל המוצרים שהיא מפתחת. כעת נותר לראות אם החברה תיענה לקריאות ותפעיל מחדש את החשבון של מילר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים