תוכן שיווקי

לקראת אירוע | יגאל יחיה, מנהל חטיבת פתרונות תשתית, NessPRO: "אנו מבחינים בקרב הלקוחות בדרישה לפתרונות בתחום רשתות חברתיות והטמעת מיחשוב בענן פרטי"

לקראת כנס המנמ"רים של NessPRO, 16-17 נובמבר, אילת

10/11/2011 15:37

מאת הילל יוסף

"פתרונות תשתית היו הלחם והחמאה של NessPRO. פתרונות תשתית לארגונים לניהול סביבות מיחשוב, לחסכון והפחתת עלויות ולהאצת ושיפור ביצועים, ממשיכים להוות מרכיב משמעותי בסל הפתרונות שלנו. במקביל, ובהתאם לצרכי השוק אנו מביאים גם פתרונות לשני תחומים נוספים – מיחשוב ענן פרטי ורשתות חברתיות", כך אומר יגאל יחיה, מנהל חטיבת פתרונות תשתית ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, לקראת כנס לקוחות שעורכת NessPRO בתאריכים 16-17 נובמבר באילת.

לדברי יחיה, "אנחנו נמצאים בקשר מתמיד עם לקוחותינו ומבינים את הצורך להתאים את פעילות ה-IT ליעדים העסקיים של הארגונים, ובכלל זה לסייע בייעול פעולות הארגון. במקביל לפעילות השוטפת, נדרשים ארגוני ה-IT להביא המלצות ופתרונות בתחומי הענן והמדיה החברתית.  NessPRO מציעה פתרונות לניהול ענן ארגוני פרטי בנושאים כגון הקצאת משאבים וניהול משתמשים. אנו נמצאים בתהליכים מתקדמים עם חברות מובילות בתחום  ובעתיד הקרוב נרחיב את סל הפתרונות שלנו בשטח הזה".

"תחום חדשני נוסף אליו נכנסנו הוא העולם המרתק של המדיה החברתית והשימוש בה כדי לנהל את הקשר עם הלקוחות ולהגדיל את עסקי הארגון. לאחרונה חתמנו על הסכם הפצה עם חברת Fanzila, המפתחת פתרונות לשימוש עסקי בפייסבוק. Fanzila הינה פלטפורמה המאפשרת לבנות דף בית בתוך פייסבוק שמטרתו שיווק, קידום מכירות וקשר רציף עם לקוחות והכולל אפשרויות לסקרים, בלוגים, משחקים ותחרויות. האתר יכול לשמש הן כאתר עצמאי והן כאתר בתוך פייסבוק. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בשימוש ב-Fanzila הוא יכולתה לזהות את ה-'אוהדים' של הארגון ובכלל זה את פרטיהם הציבוריים, ההעדפות שלהם, מידת הפעילות שלהם ברשת ומעגלי ההשפעה שלהם. יכולות אלו מאפשרות ניהול קשרי לקוחות חברתיים (SCRM), וקידום מכירות באופן ממוקד ויעיל. המערכת פועלת בתצורת 'תוכנה כשירות', SaaS, ואינה מצריכה התקנה כלשהי. למערכת יש כבר מספר מרשים של לקוחות וארגונים נוספים רבים כבר בוחנים את השימוש בה".

לקראת כנס המנמ"רים של NessPRO

"גם סל הפתרונות המסורתי שלנו מתחדש ומתאים את עצמו לשינויים בצרכים של הלקוחות. NessPRO משווקת פתרונות חדשניים ומובילים לשיפור ביצועים ביישומים קריטיים. נפח הנתונים שכל ארגון נדרש להתמודד איתו גדל בקצב מהיר וכך גם ניתוח וצריכת הנתונים מסביבות עבודה שונות כגון טלפונים סלולריים, שיתופי פעולה בין חברות ומדיה חברתית. התחום המוכר היום בשם Big Data דורש פתרונות חדשים שמתאימים לכמות הנתונים ולקצב הצריכה שלהם. אחד הפתרונות של NessPRO בתחום הוא DMExpress, המשתלב בתהליכי עיבוד וניתוח המידע ומשפר עד פי 10 את זמן ביצוע תהליכי הגזירה ושליפת הנתונים ממערכות BI ו-ETL קיימות".

"השילוב של הבנת צרכי השוק, פתרונות תשתיתיים מבוססים יחד עם פתרונות חדשניים, ויכולות מקצועיות גבוהות, מבטיח כי NessPRO תמשיך לשרת באמנות את לקוחותיה כפי שהיא עושה כבר 35 שנים", מדגיש יחיה.

אירועים קרובים