תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם גילי נצר, מנהלת שיווק אזורית, סימנטק – ישראל, קפריסין, מלטה ופורטוגל

לקראת כנס "2011 Technology Day" של סימנטק ישראל, 15 בנובמבר, מרכז האירועים והקונגרסים Avenue, קריית שדה התעופה

10/11/2011 15:51

כיצד משתלב ערוץ השיווק בפעילות העסקית של סימנטק?
בסימנטק שיווק הוא חלק בלתי נפרד ממערך המכירות.  מושם דגש על הקדמת תהליך השיווק, כאשר מטרת התפיסה היא למקסמם את התרומה של השיווק למעגל המכירות כבר בתחילת התהליך ע"י הכרת השוק, הלקוחות, השותפים, המתחרים וכיו"ב, באופן שמאפשר לשיווק לייצר רצף של הזדמנויות חדשות לאנשי המכירות, מתוך גישת שיווק נוכחת ופרואקטיבית שיוצרת ערך בתהליך המכירה.

מהם המדדים להצלחה של תפקידך?
–    עבודה בצמידות וסינרגיה עם המכירות. יצירת קשר אמיתי של "יד לוחצת יד" בין השיווק למכירות, על מנת למנוע כפילויות, תחרות, ו"פוליטיקה ארגונית" בין בעלי תפקידים ולמעשה ליצור סביבת עבודה פורה ומניבה.
–    זיהוי הזדמנויות חדשות וקידום הזדמנויות קיימות. בתהליך המכירה יכולות להיווצר סיטואציות שהדינאמיקה תקועה- בנקודות הללו תפקיד השיווק המכירות והמכירות להבין יחד "מה ולמה" ובהתאם להציע פעילויות רלוונטיות לסיטואציה.
–    יצירת ROI ברור להשקעות תקציבי השיווק.
–    הכרות עמוקה עם השוק דרך גישה פרואקטיבית של למידה, מפגשים וכיו"ב, על מנת ליצור חיבור אמיתי לשוק והבנה של צרכי הלקוחות והשותפים.

למה לארגונים כדאי לבחור דווקא בסימנטק?
חברת סימנטק מדורגת בקביעות על ידי גופי הייעוץ והדירוג כמובילה בקשת רחבה של אבטחת טכנולוגיות מידע, ניהול הגנה וגיבוי על נתונים, המעניקים תמורה ללקוחות לכל אורך שרשרת המידע. סימנטק משקיעה סכומים גדולים בפיתוח תחומי הגנה, ניהול המידע ואבטחתו, על מנת לאפשר לארגונים התמודדות והערכות מחדש עם מערך ה-IT המשתנה ללא הרף. סימנטק בכלל, והשיווק בפרט, מתייחסים השנה לשלוש מגמות עיקריות במגזר ה-IT: מובייל, וירטואליזציה וענן. לצד אלה, שתי מגמות נוספות: אבטחה, כאשר במוקד עומד החשש מפני התקפות סייבר, והמגמה האחרונה – התפוצצות המידע.

האסטרטגיות השיווקיות פועלות "יד ביד" עם מערך המכירות ליצור ביקוש ולספק מענה ללקוחות השונים, מתוך מערך שלם של פתרונות טכנולוגיים מגוונים שמסייעים לחברות להתמודד עם אתגרים הולכים וגדלים בתחומי אבטחת מידע, ניהול, גיבוי והגנה על נתונים.

תחת איזה קונספט יתקיים השנה כנס ה-Technology Day?
השנה יתקיים הכנס תחת קונספט משולב של "שוק המידע השחור" לצד שלושת ה-Mega trends המובילים של תחום ה-IT: וירטואליזציה, מובייל וענן. המיקוד ב-Information Black Market בכנס ממשיך את השקעתה של סימנטק בנושא, לאחר שהשיקה ברבעון שעבר בישראל וב-EMEA את פורטל ה-Black Market. הפורטל זמין ב-17 שפות שונות – כולל בעברית. מדובר באתר ייחודי וראשון מסוגו בישראל המיועד לשוק המידע השחור. באמצעות האתר יכולים מנהלי אבטחה ומנהליIT  בארגונים ללמוד ולהכיר את הסיכונים של פשע מקוון מקצועי, וללמוד את הדרכים להתמודד אתו באמצעות אסטרטגיות וטכנולוגיות אבטחת מידע חדישות ובעלות מוניטין עולמי.

אילו עזרים הפקתיים מיוחדים אנו צפויים לראות בכנס?
בהתאם לקונספט ה-Black market, ההפקה תכלול תערוכה שטרם נראתה כמותה בישראל: דוכני שוק שחור- לא מזון, בגדים ומזכרות, כי אם מאות פריטים גנובים/ מזויפים: דרכונים, תעודות זהות, כרטיסי אשראי, כרטיסי טיסה, מידע ארגוני מודפס, תוכנות אבטחה גנובות ועוד. כמדי שנה, אנו מצפים לכ-700 מבקרים וצפויה להם חוויה שונה ומיוחדת בהחלט.

בכנס Symantec Technology Day 2011 ישתתף ג'ון בריגדן, סגן נשיא בכיר בסימנטק העולמית לאזור EMEA, שיציג את האסטרטגיה של סימנטק ואת חזונה הטכנולוגי לניהול ואבטחת מידע במגוון תחומים מרכזיים, בהם: ענן, וירטואליזציה, ומובייל. לתכנית ורישום לכנס

אירועים קרובים