תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם יואל בן ארי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בגלאסהאוס, הנמנית על שותפותיה של סימנטק ישראל

13/11/2011 14:26

ספר בקצרה על החברה שלך ותחומי פעילותכם.
"גלאסהאוס טכנולוגיות מספקת קשת רחבה של פתרונות ושירותים בתחום תשתיות ה-IT, עם התמחות רבה באחסון וגיבוי, תכנון רציפות עסקית (BCP) והתאוששות מאסון (DRP), בסיסי נתונים (אורקל ו-MS-SQL) ואספקת פתרונות BI. תשתיות מבוססות יוניקס, לינוקס ומיקרוסופט (Microsoft), פתרונות וירטואליזציה ופתרונות לזמינות גבוהה (High Availability)".

ספר על שיתוף הפעולה עם סימנטק בישראל.
"שיתוף הפעולה של גלאסהאוס עם סימנטק (Symantec) הינו שיתוף פעולה ארוך שנים. גלאסהאוס הינה שותפה ברמת הבכירות הגבוהה ביותר של סימנטק ולאחרונה אף השלימה הסמכת מאסטר בתחום ה-Archiving – הראשונה מסוגה בארץ.

במסגרת השותפות, אנו בגלאסהאוס מבצעים פרויקטי אפיון, מכירה, הטמעה ותחזוקה של מגוון רחב של פתרונות בקרב לקוחות רבים בארץ ואף בחו"ל.

מגוון הטכנולוגיות והמוצרים שאנו מספקים ללקוחותינו כוללים פתרונות בתחומי HA (שרידות והמשכיות עסקית), גיבוי, ארכוב , ניהול ושליטה של סביבת המיחשוב האופיינית של גופי IT שונים.

חברת גלאסהאוס פיתחה ידע, מתודולוגיות ויכולות משלימות למוצר ארכוב המידע של סימנטק – Enterprise Vault – מתודולוגיות ויכולות אלו הוטמעו בקרב לקוחות שונים בארץ.

גלאסהאוס מהווה גוף תמיכה בכיר אשר מאפשר פתרון תקלות ברמת Second Level – יכולת אשר מאפשרת מתן שירות ותמיכה ברמה גבוהה ובזמני תגובה קצרים יחסית ללקוחות השונים".

מה השימוש שאתם עושים עם פתרונות סימנטק אצל לקוחותיכם?
"חברת גלאסהאוס מסייעת ללקוח להבין ולאפיין את הצרכים השונים של גוף ה- IT, וכנגזרת לכך לאפיין ולהתאים את הטכנולוגיה המתאימה ביותר לצרכי הלקוח, וזאת מתוך המגוון הרחב והמקיף אשר חברת סימנטק מציעה.

אפיון זה כולל בנייה והגשת מסמך פתרון כולל ומפורט ולאחר מכן ביצוע של הטמעת הפתרון במתודולוגיה פרויקטאלית הכוללת אפיון סיכונים, אבני דרך וכדומה.

לאחר תהליך ההטמעה נעשית הדרכה מסודרת ללקוח על שימוש בפתרון, ולאחר מכן מתן שירות ותמיכה לרמת ה- SLA הנדרש.

גלאסהאוס מבצעת תהליך "בדיקת אתר" – תהליך של Health Check של האתר , תהליך זה כולל בחינת האתר ע"י איש טכני בכיר והגשת מסמך המלצות לשינוי / תיקון (באם נידרש). יישום תהליך זה מבטיח התאמה מיטבית של הפתרון למאפיינים השונים של האתר".

אנא הצג בקצרה סיפור הצלחה אצל לקוח עם פתרונות סימנטק.
"לאחרונה סיימנו בהצלחה פרויקט שדרוג פתרון ואוטומציה, 7.1 Management Solution Symantec, במרכז רפואי הדסה. הפתרון הנ"ל מביא לשיפור יעילות מערכות ה-IT ולחסכון עצום של משאבים וזמן במרכז הרפואי. הפתרון מחליף מספר מערכות שונות ומשמש ככלי הניהול המרכזי של כל תהליכי ה-IT. במרכז הרפואי הדסה, הביעו שביעות רצון גדולה מאוד מהפתרון המנוהל של סימנטק".

איך אתה רואה את מעמדה של סימנטק בתחום ניהול ואבטחת מידע?
"כיום סימנטק היא ללא ספק אחת המובילות העולמיות בתחום הניהול ואבטחת מידע. לחברה סל פתרונות רחב ומקיף בתחומי האבטחה וכלי הניהול, והיא היחידה שמציעה למנהלי האבטחה כלי ניהול משותף לכל מוצרי האבטחה יחדיו. התחזקות החברה בתחום פתרונות הוירטואליזציה והענן יסייעו לה לבסס ולשמר את מעמדה החזק בשנים הקרובות, ואנו תמיד נשמח להמשיך בשיתוף פעולה עימם".
בכנס "Technology Day 2011" ישתתף ג'ון בריגדן, סגן נשיא בכיר בסימנטק העולמית לאזור EMEA SVP EMEA)), שיציג את האסטרטגיה של סימנטק ואת חזונה הטכנולוגי לניהול ואבטחת מידע במגוון תחומים מרכזיים, בהם: ענן, וירטואליזציה, ומובייל. לתכנית הכנס.

אירועים קרובים