תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | UPS השיקה בישראל מעבדות לתיקון מחשבים עבור לקוחות החברה

לדברי ליאור שגיא, מנכ"ל UPS בישראל, UPS היא כיום החברה המובילה בתחום בלדרות המחשבים הניידים והנייחים בישראל, ושירות המעבדות מהווה שירות משלים ייחודי למערך השירותים הלוגיסטיים של החברה

13/11/2011 14:39

חטיבת השירותים הלוגיסטיים (TPL) של OPSI, קבלנית השירות של UPS בישראל, השיקה לאחרונה שתי מעבדות לתיקון מחשבים עבור לקוחות החברה. לדברי ליאור שגיא, מנכ"ל UPS בישראל, תחום המעבדות הינו חדש לחלוטין ויש לו משמעויות מרחיקות לכת על הפעילות הלוגיסטית, המבססת עצמה כמוצר יסוד המתחבר לפעילות החבילות והשילוח האווירי והימי.

שירות המעבדות מהווה שירות משלים למערך השירותים הלוגיסטיים של UPS. לפני כשנה השיקה החברה מחסן לוגיסטי מתקדם, שני במספר בשוהם. שגיא מספר, UPS היא כיום החברה המובילה בתחום בלדרות המחשבים הניידים והנייחים שנמסרים בישראל – ללקוחות העסקיים וללקוחות פרטיים. "מעגל לקוחות החברה ממשיך להתרחב כל העת. רק לאחרונה נקלטו שתי פעילויות לוגיסטיקה חדשות של שתי חברות גדולות מענף המחשבים והציוד ההיקפי – חברת דאטהפול וחברת צג", הוא אומר.

שירות המעבדות החדש, לדברי שגיא, מביא לידי ביטוי סינרגיה מלאה בין החברה ללקוחותיה, ופתרונות יצירתיים אותם UPS מספקת לאורך שרשרת האספקה. עבור לקוח הקצה, השירות כולל את איסוף המוצר על-ידי שליח, תיקון במעבדת OPSI, ולבסוף, החזרת המוצר ללקוח בטווח זמן מוגדר. "UPS מפיצה בישראל כ-5,000 מחשבים וציוד היקפי, ובכ-1,000 מקרים אנו נקראים לאסוף ציוד תקול. מכיוון שהמוטו של כל חברה עסקית מצליחה הוא לתת שירות טוב יותר ולהביא לחיסכון בעלויות – החלטנו להציע ללקוחות קיצור של הרגליים הלוגיסטיות באמצעות מעבדות שיוקמו במחסן הלוגיסטי שלנו, בו אנו מחזיקים עבור החברות את התוצרת המוגמרת ואת חלקי החילוף. הפתרון התקבל מיידית באהדה הן בקרב מנהלי השירות והן בקרב מנהלי הכספים בחברות".

לדברי שגיא. בשלב הנוכחי מטפלות המעבדות החדשות בכ-25,000 משתמשי קצה, עם שירותים הכוללים פתרונות תוכנה, חומרה, ושירות לקוחות למחשבים ושרתים, וכן פתרונות טכנולוגיים למוצרים נלווים: ספקי כוח לשרתים, מטענים ועוד.

שגיא, שמשמש מנכ"ל UPS ישראל כבר 18 שנה, רואה בחטיבת השירותים הלוגיסטיים מנוע צמיחה משמעותי ליתר השירותים בחברה, והוא צופה כי היא תתרום להרחבת הפעילות בחטיבות השילוח והחבילות וכן תוכל להוות מנוע צמיחה לשירותים נוספים.

לדבר שגיא, UPS שמה לעצמה לשפר ולחדש כל העת את השירותים שהיא מציעה ללקוחותיה; את זאת היא עושה בין היתר באמצעות השקעה שנתית של כמיליארד דולר בכל שנה בתחום ה-IT; "אני לא מכיר יותר מידי חברות טכנולוגיה שמשקיעות כל כך הרבה כסף ב-IT, אבל כדי להעביר 15 מיליון חבילות כל יום ברמת שירות מוגדרת, כשהרוב הוא מהיום למחר, נדרשת עוצמה וקידמה טכנולוגית גבוהה, ואת זה לא ניתן לעשות בלי ים של טכנולוגיה".

שגיא מזכיר כי מעבר לעסקי הבלדרות, UPS עצמה מפתחת מוצרים טכנולוגיים. "UPS ידועה בעולם כמפתחת כלים טכנולוגיים שמאפשרים אופטימיזציה גבוהה של מערכות הפצה, ויש לה אף חברת בת שמפתחת פתרונות בתחום של אוויוניקה למניעת התנגשות בין מטוסי סילון. אבל עיקר הטכנולוגיה המפותחת משמשת את החברה פנימה ואת לקוחותיה, שיכולים כיום לנהל על גבי הדסקטופים שלהם את כל תהליכי הבלדרות וההתחשבנות עם UPS".

לדבריו, הלקוחות בישראל אף נהנים מטכנולוגיות חדשות שפותחו בישראל, ושחלקן שטרם הוטמעו במקומות אחרים בעולם. "עבור לקוחות שמעוניינים במשלוח פנים ארצי רחב היקף, UPS ישראל מציעה כלי וובי ייחודי. התוכנה יושבת על הדסקטופ ובלחיצת כפתור מפיקה תעודת משלוח מבורקדת, שיודעת על איזה רכב היא תועמס ובאיזה מדף ברכב היא תונח". שגיא חותם בחשיפת טכנולוגיה נוספת שפיתחה UPS ישראל לאחרונה עם שותף עסקי שלה; הטכנולוגיה באמצעים אלקטרו-מכאניים מתקדמים, מספקת הגנה ברמה חסרת תקדים, לדבריו, על רכבי הפצת המשלוחים של UPS.

אירועים קרובים