ד"ר וישאל סיקה, סאפ: "תפקידה של הטכנולוגיה הוא לעצב את חיינו באמצעות חדשנות מתמשכת"

"זמנים משתנים ואנחנו מתנסים בחוויות חדשות, וכפי שאמר דארווין, 'לא המינים החזקים שורדים, אלא אלה שמסתגלים לשינוי'", אמר ד"ר סיקה, חבר דירקטוריון ומנהל הטכנולוגיה הראשי של סאפ ● לדבריו, "לשנות את הדרך שבה אנחנו עושים דברים זה לשנות תהליכים עסקיים, וזה מה שסאפ עושה" ● הוא הוסיף, כי "כדי לקחת שליטה על העסק, חשוב להיות בקי בבסיסי הנתונים, אך גם להיות מודע לתהליכים הארגוניים"

"אני תמיד שואל את עצמי אילו הבטחות והזדמנויות עומדות לפנינו באמצעות הטכנולוגיה. התפקיד שלה הוא לעצב את חיינו. באמצעות החדשנות המתמשכת של סאפ (SAP), עשינו ואנחנו עדיין עושים זאת", כך אמר ד"ר וישאל סיקה, חבר דירקטוריון ומנהל הטכנולוגיה הראשי של החברה, בהרצאה שנשא במליאת היום השני של כנס SAPphire Now, שננעל בסוף השבוע במדריד.

ד"ר סיקה שיתף את אלפי המשתתפים שגדשו את אולם המליאה בגישה שלו לטכנולוגיה. "דברים פיזיים הולכים ונעלמים, ומוחלפים על ידי סיבים ובייטים", אמר, כשמאחוריו שקופית של מצפן ומפה המוחלפת בשקופית של מחשב מודרני. "זמנים משתנים ואנחנו מתנסים בחוויות חדשות. כפי שאמר צ'רלס דארווין: 'לא המינים החזקים שורדים, אלא אלה שמסתגלים לשינוי'. לשנות את הדרך שבה אנחנו עושים דברים זה לשנות תהליכים עסקיים, וזה מה שסאפ עושה".

הוא הדגים כיצד הטכנולוגיה מאפשרת להשתחרר משכבות מיותרות בארגון, ובכך מעצימה את הקשר ומחברת טוב יותר בין אנשים. לדבריו, פלטפורמת Hana SAP, טכנולוגיות ה-Mobility של סייבייס (Sybase) וסאפ ומיחשוב ענן "תורמים לחידוש הדרך שבה אנשים חושבים, עובדים ומשתפים פעולה". כמו כן, הוא הציג עדכוני מוצרים אחרונים וכן את התובנות והחזון של סאפ לעתיד. ד"ר סיקה ציין, כי החזון של החברה הוא סביבה פתוחה אמיתית.

בהמשך אמר ד"ר סיקה, כי "החדשנות שלנו מאפשרת לפשט את מערך המחשוב הארגוני, וניתן להעצים באמצעותה את יכולות המשתמשים ולהרחיב את נגישותם במידה רבה. זה תומך בתהליכי שינויים וקבלת החלטות ויוצר תהליכים עסקיים יעילים".

"לפשט זה אומר להעניק תמיכה יציבה לתהליכי קבלת החלטות בזמן אמת, בעיקר בעזרת מהירות גבוהה. מדובר בתהליך עסקי נכון, שפעם לקח שלושה ימים, וכיום יכול להיעשות בשלוש שניות!", פירט ד"ר סיקה. הוא הוסיף, כי "באמצעות החדשנות, אנחנו מחדשים כל הזמן את הפלטפורמות והמוצרים שלנו. יש לסאפ מעל 65 אלף לקוחות NetWeaver ברחבי העולם, מה שמשפר תהליכי BPM (ר"ת Business Process Management).

ד"ר סיקה סיכם באמרו, כי "המסקנה האישית שלי היא שבכדי לקחת שליטה על העסק, אנחנו זקוקים לחדשנות וליכולת לקבל החלטות באופן מהיר ומאובטח. חשוב להיות בקי בבסיסי הנתונים אך גם להיות מודע לתהיליכים הארגוניים".

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים במדריד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים