יבמ מציעה שירות חדש בענן לניהול מכשירים ניידים שמביאים עמם העובדים

השירות יאפשר להבטיח בצורה פשוטה שהמכשירים הפרטיים של העובדים תואמים למדיניות הארגון ● "אף על פי שהמכשירים הם בבעלות העובדים, מנהלי החברות חייבים להגן עליהם בדיוק כמו על מערכות מסורתיות", אמרו בענק הכחול

יבמ (IBM) הכריזה בסוף השבוע על שירות חדש שיסייע לחברות להבטיח שהמכשירים השונים שמביאים עמם העובדים למשרד, דוגמת טלפונים חכמים ומחשבי לוח, בטוחים ומוגנים מאיומים כגון מזיקים או גניבת נתונים.

"בארגונים רבים, העובדים מביאים עמם מכשירים מהבית, והדבר מציב אתגרים רבים בכל הקשור לאבטחה", אמרה לתה מריפורי, מנהלת לשירותי אבטחה ביבמ. "ברבים ממכשירים אלה מאוחסנים נתונים עסקיים, ונשאלת השאלה כיצד מגנים עליהם".

כדי לתת מענה מציע הענק הכחול לחברות את השירות החדש, Hosted Mobile Device Security Management. מדובר בשירות ענן שמבוסס על טכנולוגיית Junos Pulse Mobility Security Suite, שפותחה על ידי ג'וניפר (Juniper), בתוספת שכבות ניהול וניטור שפותחו על ידי יבמ. השירות מסייע לאנשי המיחשוב של הארגון לנטר את המכשירים של העובדים ולהגיב לבעיות דוגמת אובדן של טלפון חכם.

באמצעות הפורטל יכולים מנהלי המערכת לאתר מרחוק מכשירים ולמחוק מהם את הנתונים, להתקין במכשירים תוכנות אנטי וירוס ולאכוף את מדיניות הארגון ביחס לסיסמאות ושאר אמצעי אבטחה. "אף על פי שהמכשירים הם בבעלות העובדים, מנהלי החברות חייבים להגן עליהם בדיוק כמו על מערכות מסורתיות, דוגמת מחשבי PC ומחשבים ניידים", אמרה מריפורי.

השירות מיועד למכשירים עם מערכות ההפעלה iOS, סימביאן (Symbian), אנדרואיד (Android), מערכת ההפעלה של בלקברי (Blackberry) וכן חלונות מובייל (Windows Mobile) או חלונות פון (Windows Phone). העובדים נדרשים להוריד תוכנה ולרשום את המכשיר בשירות. המחיר עומד על שלושה עד עשרה דולרים לחודש למכשיר, בהתאם למספר המכשירים שמנוהלים בשירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים