פרטנר: אין כוונה להפוך את עובדי החברה לעובדי קבלן

בשיחה עם אנשים ומחשבים, סיפר מקור המקורב לפרטנר, כי אכן יש בחברה כוונה לצמצם את מצבת כוח העובדים שלה, אך לא באמצעות פיטורים המוניים או מיקור חוץ ● החברה מתכוונת, לדברי המקור, לצמצם גיוסים, ושוקלת לאחד מוקדים כדי לפשט תהליכי שירות ● לכל עובד שתפקידו יבוטל, אומר המקור, יוצע תפקיד אחר בחברה

פרטנר הגיבה היום (ב') לפרסומים לפיהם החברה מתכוונת להפוך חלק מעובדיה לעובדי קבלן ומסרה, כי "בניגוד לפרסומים בתקשורת, אין ולא הייתה כוונה לחברה להעסיק את עובדיה באמצעות חברות קבלניות. העדפת העסקת עובדי חברה הינה מדיניות שבה נוקטת החברה מיום הקמתה ואין כוונתה לשנות מדיניות זו. חברת פרטנר תמשיך להיות המעסיק הסלולרי הגדול ביותר במשק הישראלי. חברת פרטנר מתחייבת להמשיך ולהעניק את השירות המקצועי והאיכותי ביותר ללקוחותיה ולא תעשה כל מהלך שיפגע באיכות השירות".

בשיחה עם אנשים ומחשבים, סיפר מקור המקורב לפרטנר, כי אכן יש בחברה כוונה לצמצם את מצבת כוח העובדים שלה, אך לא באמצעות פיטורים המוניים. החברה נמצאת בתחילתם של מהלכים ארגוניים שמטרתם להפוך את החברה לארגון ממוקד לקוח. המשמעות, לדבריו, היא לצמצם מוקדי שירות כדי שכל נציג שירות יהווה מעין One Stop Shop עבור הלקוח, שלא יצטרך לנדוד בין מוקדים שונים כדי לקבל מענה.

החברה מתכוונת, לדבריו, לצמצם גיוסים, ושוקלת לאחד מוקדים כדי לפשט תהליכי שירות. לכל עובד שתפקידו יבוטל, לדברי המקור, יוצע תפקיד אחר בחברה. החברה תמשיך לפעול באמצעות מיקור-פנים, הדגיש המקור, ואין לה שום כוונה לשנות ממדיניותה זו גם בעתיד.

בשנה האחרונה, ותחת ניהולו של יעקב גלברד, גדלה מצבת כוח האדם בפרטנר בכ-1,300 עובדים, והגיעה לכ-8,100 עובדים. מסתבר כי מדיניותה זו לא הובילה בהכרח למיטוב השירות ולייעול תהליכי העבודה בחברה, אלא להגדלת מצבת כוח האדם ולחוסר יעילות דווקא, מה שלא תורם לשורה התחתונה של תוצאותיה הכספיות של פרטנר. נראה כי המנכ"ל החדש, חיים רומנו, החליט לפעול בתחומים אלה מיד עם היכנסו לתפקיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים