תוכן שיווקי
חברת EMC

לקראת אירוע | מלם-תים מציעה ענן של ארגז כלים לניהול Big Data, מבית EMC

14/11/2011 15:53

צבי ברונר, סמנכ"ל טכנולוגיות, מלם-תים

מלם-תים, שותפה ותיקה של חברת EMC מעריכה מאוד את האופן, בו מספקת EMC סוללת פתרונות, המאפשרים התמודדות עם הגידול, המתמשך בנפחי נתונים. הפתרונות מיועדים למגוון סוגי נתונים, כולל: נתונים מובנים, נתונים שאינם מובנים, מגובים, מאוחסנים ונתונים מוגנים. כל הפתרונות האלו "תפורים" למטרה הנדרשת, ללא פשרה על טיב הטכנולוגיה, כך שלכל צורך קיים פתרון, ההולם אותו.

בין שאר הפתרונות של EMC, ניתן לציין את מערכות ה-Isilon, כפתרון מתקדם ל-Big Data לתחום אחסון קבצים (NAS) או מידע לא מובנה, מערכות GreenPlum לכריית Big Data מובנה, מערכות גיבוי Big Data למיניהן וכמובן משפחות האחסון המסורתיות – VMAX ו-VNX.

כמעטפת למוצרים אלו, מספקת EMC כלים להתמודדות עם זמינות, גיבוי, הגנה ושינוע של Big Data, כשהחברה מציבה מגוון רחב של אפשרויות בכל תחום.

מלם-תיםאנו במלם-תים, מצליחים לעמוד בקצב ההתפתחויות המהיר של החברה ומשתפים פעולה באופן הדוק עם המגוון הרחב של מוצרי EMC, תוך שילובם בפיתרונות המקצועיים מול לקוחותינו.

למלם-תים יתרון ברור, כחברת אינטגרציה מובילה בישראל. היתרון נעוץ ביכולתה ובניסיונה, המאפשרים לחברה לספק, לשלב ולתמוך בכל קו פתרונות EMC עם ידע 'In-House'.

למלם-תים פריסה טכנולוגית רחבה והיא מהווה שותף מוביל למגוון הפתרונות בארגז הכלים של EMC.

אירועים קרובים