תוכן שיווקי

החיים בהיי-טק לא נגמרים בגיל 45

14/11/2011 16:13

מיכל לודבינובסקי, סמנכ"לית משאבי אנוש, אופיסופט


הקצב המהיר של ההתפתחות הטכנולוגית והחידושים שיוצאים מדי יום, הופכים חיפוש עבודה בעבור מקצוען טכנולוגיה בן 45 למשימה כמעט בלתי אפשרית. בעולם בו בני 25 מפתחים חברות עם תג שווי של עשרות מיליארדי דולרים, נוצר מצב בו "העולם שייך לצעירים" וזה מה שחברות מחפשות.

תחום ה-BI קצת שונה בהקשר זה. מדובר באחד מתחומי הטכנולוגיה היחידים שמחפשים גם מבוגרים ובפרויקטים רבים לניסיון ולשערות השיבה יש יתרון בהצלחת הפרויקט. באופיים של פרויקטים בתחום BI הם משלבים מערכות רבות בארגון, יחד עם כוח אדם מתחומי פעילות שונים. מורכבות התכנון והניהול של פרויקט עולה על כל פרויקט טכנולוגי אחר.

כאן בדיוק משלבת אופיסופט ויוצרת תמהיל כוח אדם ייחודי בפרויקטים: צעירים עם ידע טכנולוגי בכל מה שחדש בעולם לצד מבוגרים שמביאים לפרויקטים ניסיון ואת היכולת לחבר בין הדרישות המורכבות של כלל חלקי הארגון, על מנת לייצר הצלחה של הפרויקט.

מודל זה מאפשר לאופיסופט לחפש ולגייס לארגון כוח אדם מבוגר יותר, במיוחד מדובר על אנשי טכנולוגיה שעושים הסבה לתחום ה-BI. בהסבה ניתן ללמוד בהרחבה על כל תחום ה-BI וניהול פרויקטים בתחום, כך שבסיום הקורס ניתן להתקבל לעבודה.

כסמנכ"לית משאבי אנוש של אופיסופט, אני מאמינה בשילוב בין כוח אדם צעיר ותוסס לכוח אדם מבוגר ומנוסה. במצבת העובדים של אופיסופט יש לנו עובדים שעברו את גיל 50 והגיעו לחברה מתחומי פעילות אחרים לאחר סיום בהצלחה של קורסי ההסבה  שאנו עורכים, ומצליחים בצוותים טכנולוגיים בפרויקטים שמנוהלים בחברה.

גילו של העובד לא מהווה מבחינתנו פקטור בגיוס לעבודה. אנו מאמינים שהניסיון המקצועי מאפשר לייצר פרויקטים טובים יותר ולסיים אותם בהצלחה מלאה ובשביעות רצון של הלקוח. כחברת ה-BI הגדולה והמקצועית ביותר בישראל אנחנו מחויבים לספק ללקוח פרויקט מנצח. שילוב כוח האדם מאפשר את הצלחתם המלאה של הפרויקטים.

בשנים האחרונות קלטנו עובדים רבים שעברו את הקורסים שערכנו להסבת אנשי הייטק לתחום BI ולהכשרה של אקדמאים לתחום. לכל עובד שאנו מעסיקים יש יכולות המסייעות למטרה העיקרית של החברה: פרויקטי BI מוצלחים.

מסלול הכשרה למנתחי ומפתחי BI, חברת אופיסופט בשיתוף עם אנשים ומחשבים. לפרטים נוספים

אירועים קרובים